Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hjælp til prissættelse ?
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 13:59

Hejsa.
Jeg har igennem lang tid bare gemt mine gamle kameraer, når jeg har fået
nyt.
Nu er jeg pga. pladsmangel nødt til at rydde lidt op og skaffe mig af med
nogle ting.

Derfor vil jeg gerne høre jer om i kan give lidt prishjælp.
Det drejer sig om:

Et Nikon EM i taske m. 2 linser & Suntax 16 S blitz.
Hvad kan jeg sælge dette for ?
Har ingen ide.
Se billeder her:
http://www.ox-arabere.dk/kamera%20003.jpg
http://www.ox-arabere.dk/kamera%20002.jpg

Et Pentax Mz-10 m. 28 - 80 mm linse.
Hvad kan dette sælges for ?
Som det andet har jeg ingen ide overhovedet.
Se billede her: http://www.ox-arabere.dk/kamera%20005.jpg

Begge kameraer er i sin tid købt brugt, og begge fungerer 100 % idag.

På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Berit Nielsen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 31-10-05 14:19

Ox-Arabere.dk wrote:

> Et Nikon EM i taske m. 2 linser & Suntax 16 S blitz.
> Hvad kan jeg sælge dette for ?

På Ebay i Tyskland handles de ofte mellem 300 og 800 kr, afh af
tilstand. Her er f.x. et sæt med EM hus, motor, normaloptik, vidvinkel
og zoom, foruden andre småting til max 80 Euro (600kr). Auktionen
starter ved det halve:
http://cgi.ebay.de/Nikon-EM-m-Motor-Weitwinkel-und-Tele-Macrozoom_W0QQitemZ7558455090QQcategoryZ80374QQrdZ1QQcmdZViewItem

Det største problem ved at sælge det, er at finde en kunde

Bo //

Fra :    ab©

Dato : 31-10-05 15:09

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Det største problem ved at sælge det, er at finde en kunde

Jeg har købt et F-401 Quartz Data med en fin taske til for nyligt - kr.
400,- incl. forsendelse - og for 2 mdr. siden en F-801s med databagstykke og
2 objektiver for kr. 500,-, så jeg tror, at det må ligge omkring de kr.
300,- med mindre der er noget specielt ved objektiverne, så disse med fordel
kan sælges for sig.

ab (-c:)

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 01-11-05 07:50

Nikon EM?
Mit første SLR, jeg bliver helt nostalgisk :)

Det må være godt 20 år gammelt og blev dengang handlet til kr. 2.200,-.
Nævner jeg blot som en sidebemærkning.

Pudsigt nok var jeg for en uges tid siden i Valby hvor en lokal fotohandler
havde en Nikon EM med standardoptik i vinduet til 1.599,-!!! Temmelig
håbefuldt. :)

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Jens G

Dato : 01-11-05 16:24

On Tue, 1 Nov 2005 07:50:22 +0100, "Michael Christoffersen"
<Pescator@NOTpc.dk> wrote:

>Nikon EM?
>Mit første SLR, jeg bliver helt nostalgisk :)

Det var også mit første SLR. Jeg tror jeg købte det i '81.

Det blev dog hurtigt suppleret med et FE, som jeg brugte rigtigt
meget.

Jeg har stadig begge liggende, med diverse objektiver, motor og en
Metz 45 flash.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.