Nogen der kender til DIY UV fotoarm?
Fra : Poul Kaasing

Dato : 01-11-05 16:57

Hej

Er der nogen her der kender til en sied med gode forslag til DIY arme til
blitzer og lamper til UV-foto?

Eller evt et sted hvor jeg ikke behøver at tage lån i huset for at få råd

/Poul

nyslået uv fotograf

Fra : HKN

Dato : 01-11-05 17:22

"Poul Kaasing" <kaasingGÆT_SELV@hotmail.com> wrote in message
> [...]
til
> blitzer og lamper til UV-foto?
>
> Eller evt et sted hvor jeg ikke behøver at tage lån i huset for at få

http://mysite.wanadoo-members.co.uk/homebrewflash

-Henrik

It has removed 57 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Poul Kaasing

Dato : 01-11-05 19:00

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://mysite.wanadoo-members.co.uk/homebrewflash

Tak for det, noget Storm P agtigt, men gav da nogle ideér.

Andre forslag modtages stadig.

/Poul