fdm
Fra : tom jensen

Dato : 01-11-05 22:30

hej
nu var der lige i fjernsynet på dr1 med at fdm havde lavet nogle fejl på
biler for at se om autoværkstederne kunne finde fejlene.

så kom jeg til at tænke på om der ikke var for 4-5 år siden hvor der blevet
lavet det samme ,bare med at de blev kørt til fdm og de skulle finde fejlene
..

jeg mener det var en bilorganition som havde arrangeret det .

og der mener jeg også at der var nogle af de fdm centre som dumpede fælt.

er der nogle her i gruppen som kan huske noget om det, eller er det min
hukommelse der husker fejl .

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-05 23:06

tom jensen skrev:

> er der nogle her i gruppen som kan huske noget om det, eller er det
> min hukommelse der husker fejl

Du husker rigtigt.
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Brizz

Dato : 02-11-05 01:49

tom jensen wrote:
> [...]
>
> og der mener jeg også at der var nogle af de fdm centre som dumpede fælt.
>
> er der nogle her i gruppen som kan huske noget om det, eller er det min

Uanset hvad man gør vil nogen fejl altid bliver overset. Ikke den samme
fejl alle steder. Men det sker og det kan ikke laves om uden en kraftig
merpris. Jeg så ikke selv programmet og hvilke fejl der var plantet for
nogen fejl må ikke blive overset. Fx defekte bremser og andet sikkerhed.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Søren

Dato : 13-12-05 14:21

> [...]
> merpris. Jeg så ikke selv programmet og hvilke fejl der var plantet for
> nogen fejl må ikke blive overset. Fx defekte bremser og andet sikkerhed.

Har hørt via omveje at ved det ene værksted som FDM lod dumpe, afleverede de
bilen for sent. Værkstedet var derfor gået igang med en anden bil. Da de så
nåede til "FDM-kundens" bil, var der så kort tid tilbage af dagen, at de
ikke nåede at lave en fuld service. Dette står der faktisk også på den
regning som FDM fik, men alligevel uddelte de dumpekarakter til værkstedet.
Det handler delvist kun om at skabe interresante nyheder. Havde FDM nu ikke
fundet nogen fejl, var der jo ingen der gad læse deres artikel.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-12-05 15:09

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> wrote in message

> [...]
> Det handler delvist kun om at skabe interresante nyheder. Havde FDM nu
> ikke fundet nogen fejl, var der jo ingen der gad læse deres artikel.
Ja ellers er det af omveje en dejlig undskyldning for et dårligt stykke
arbejde... men de dumpede jo ALLE

Fra : Søren

Dato : 14-12-05 09:45

> Ja ellers er det af omveje en dejlig undskyldning for et dårligt stykke
> arbejde... men de dumpede jo ALLE

Ja for de fik jo ikke en chance for at nå at lave arbejdet.
Jeg er ikke ude på at beskytte nogen, men FDM bør måske kikke lidt indad og
tjekke at deres egne medarbejdere. Der er jo ikke nogen til at tjekke FDM's
arbejde, og derfor bør FDM også være så ufejlbarlige som det er muligt,
inden de går ud og slagter et værksted.
Værkstederne tør ikke engang gå ud og svare FDM igen, da de er bange for en
hetz imod dem.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 10:13

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse

> Værkstederne tør ikke engang gå ud og svare FDM igen, da de er bange for
> en hetz imod dem.
Hvorfor ikke?, hvis de kan dokumentere det du har hørt "ad omveje", har de
da en god sag. Prob er måske at de har overfaktureret, taget betaling for
flere timer end der reelt er brugt på bilen?, for så kan den være svær at
"hale hjem"... .

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-12-05 11:24

> [...]
> muligt, inden de går ud og slagter et værksted.
> Værkstederne tør ikke engang gå ud og svare FDM igen, da de er bange for
Jamen det lyder da meget realistisk eller not... værksteder har jo alle
dage været nogle englebørn og er meget uskyldige når de gang på gang blivet
taget for at lave et utroligt ringe stykke arbejde..