Skal til Sverige vejviser?
Fra : Frederik C

Dato : 01-11-05 14:31

Hej Mögens og andre svenskere

Jeg skal Höllviken, der ligger mod Trelleborg, hvor finder jeg en
kortservice, der kan guide mig dertil fra Østerbro?

Hvor lang tid skal jeg påregne?

Mvh.

Frederik

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 01-11-05 14:41

Frederik C wrote:
> Hej Mögens og andre svenskere

Jeg har et fritidshus i Sverige aå jeg føler mig da osse kvalificeret

<http://www.map24.se> kan sagtens finde fra Østerbro til Höllviken

> Hvor lang tid skal jeg påregne?

Ifølge Map24 ca. tre kvarter

Ebbe

Fra : Frederik C

Dato : 01-11-05 14:46

Hej

Fandt selv map24 men i dk version.. Jeg er for lidt svensk til det her
sted...

Mvh.

Frederik

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 01-11-05 21:23

<http://www.map24.se> kan sagtens finde fra Østerbro til Höllviken

> Hvor lang tid skal jeg påregne?

Ifølge Map24 ca. tre kvarter

Hvilket også passer med da jeg i sommers tog til Höllviken fra netop
Østerbro. Det var om formiddagen, altså udenfor myldretid, så lidt under 45
minutter skal nok passe (ved lovlig hastighed).

Mvh

Emil

Fra : TG4600

Dato : 01-11-05 14:39

www.Map24.dk eller www.maporama.com eller www.viamichelin.com
er da et par muligheder, jeg har med succes prøvet den første og den sidste
på svensker-ture

/TG

Fra : Mogens

Dato : 01-11-05 18:11

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote in message

> Hej Mögens og andre svenskere

Hej du

> Jeg skal Höllviken, der ligger mod Trelleborg

OK - du skal altså ned og se på "områder..."
Hvad med en ultrabillig BMW 330 Ci - når du nu flytter

> hvor finder jeg en kortservice, der kan guide mig dertil fra Østerbro?
> Hvor lang tid skal jeg påregne?

Fandt du så selv ud af, læser jeg :)
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 kr)
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Frederik C

Dato : 01-11-05 19:04

Desværre nej,

Jeg skal blot bevare min eksportvirksomhed ved at levere et sæt højttalere.

Kunden har til gengæld en BMW E39 530i og en 645 cabriolet.

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 01-11-05 19:28

"Frederik C" <f.caroe@fjernefjernsletsuf.nu> wrote in message

> Desværre nej,

He he...

> Jeg skal blot bevare min eksportvirksomhed ved at levere et sæt
> højttalere.

Driftig ung mand :)

> Kunden har til gengæld en BMW E39 530i og en 645 cabriolet.

Den første forstår man godt (jég ville dog vælge en 540i eller M5 - men
jég ville aldrig vælge den anden...

Fra : Frederik C

Dato : 01-11-05 21:39

> "Frederik C" <f.caroe@fjernefjernsletsuf.nu> wrote in message

> He he...

> Driftig ung mand :)

Det påstår kæresten i hvert fald... ;)

> Den første forstår man godt (jég ville dog vælge en 540i eller M5 - men
> jég ville aldrig vælge den anden...

Tjaa, til gengæld har han fremragende dømmekraft, når det kommer til
højttalere... :)

Fra : Frederik C

Dato : 05-11-05 12:56

> [...]
> --
> Mvh Mogens
>
> S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 kr)

Hmm, kom faktisk til at lyve...

Han havde en 523i, undskyld herfra...

Som et plaster på såret, havde han dog købt en 530i, da jeg kom frem...

Sverige er et herligt sted...

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 05-11-05 13:16

> Hmm, kom faktisk til at lyve...

Skuffende :)

> Han havde en 523i, undskyld herfra...

Det er okay -

> Som et plaster på såret, havde han dog købt en 530i, da jeg kom frem...

Jow jow

> Sverige er et herligt sted...

Måske - man kan i alt fald købe sig en rimlig bil til rimelige peng'

Fra : Brizz

Dato : 02-11-05 23:20

Frederik C wrote:
> Hej Mögens og andre svenskere
>
> Jeg skal Höllviken, der ligger mod Trelleborg, hvor finder jeg en
> kortservice, der kan guide mig dertil fra Østerbro?

www.gulasidorna.se er til at slå op i. Men vejen er nu ganske nem. Over
broen. Når du er kørt under Malmö syd stationen holder du til højre og
højre indtil du er oppe på motorvejen igen. Så er det bare derud af. Du
kommer bla til Vellinge også er der ca halvdelen tilbage fra broen af.

> Hvor lang tid skal jeg påregne?

Godt 45 min ja.
Det er sjældent der er noget særlig trafik den vej på sveriges siden.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.