Købe en Saleen S7 ?
Fra : Thomas H.

Dato : 31-10-05 11:09

Ja spørgsmålet lyder nok lidt vildt, men hvad gør man hvis man vil købe en
Saleen S7 i Danmark?
Har fået mail fra en der vil ha' sådan en nemlig, og det mente at jeg vidste

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-05 11:22

Thomas H. wrote:
> Ja spørgsmålet lyder nok lidt vildt, men hvad gør man hvis man vil
> købe en Saleen S7 i Danmark?

Allerførst, så sparer man MANGE penge sammen
Dernæst kunne han jo prøve at kontakte ham her:
http://makeashorterlink.com/?M3B91231C

> Har fået mail fra en der vil ha' sådan en nemlig, og det mente at jeg
> vidste

Hmm, jeg vil da også gerne ha' en så

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 31-10-05 12:33

> Allerførst, så sparer man MANGE penge sammen

Eller arver 60 millioner

> Dernæst kunne han jo prøve at kontakte ham her:
> http://makeashorterlink.com/?M3B91231C

Jo men det ville jo være lettere hvis man kunne købe en i Europa, men jeg
giver da linket videre

Fra : Aksel

Dato : 31-10-05 22:24

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Saleen S7 i Danmark?
> Har fået mail fra en der vil ha' sådan en nemlig, og det mente at jeg

http://home.mobile.de/SIDcw09brX-iFxphgSDwP4cXw-t-vaNexlCpHpIsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11NhomepageSearchJ1130796727A1A1F545839NhomepageSearchD5000B-4O-t-vpL~BmPA1B20t-t-vVb_X_Y_x_yaIsO~BSRA6JinHomepageA0A0A0A0F545839A2/cgi-bin/da.pl?sprache=2&bereich=all&language=en&id=11111111178076431

vil gerne sende den til dig.

Den vil koste ca. 15 mill på danske plader plus mindst 100.000 om året i
driftsomkostninger, bagdækkene koster ca. 700$ stykket.

Hilsen Aksel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-11-05 10:35

Aksel wrote:

> Den vil koste ca. 15 mill på danske plader plus mindst 100.000 om året i
> driftsomkostninger, bagdækkene koster ca. 700$ stykket.

Gad vide hvad kasko koster på sådan en fætter?

Fra : Non-Desperado

Dato : 01-11-05 15:01

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev:

> [...]
>
>Den vil koste ca. 15 mill på danske plader plus mindst 100.000 om året i
>driftsomkostninger, bagdækkene koster ca. 700$ stykket.

Hvad mon forsikringspræmien siger ?
Og kan man overhovedet få sådan en motherfucker kaskoforsikret ?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-11-05 15:14

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse

> Hvad mon forsikringspræmien siger ?
> Og kan man overhovedet få sådan en motherfucker kaskoforsikret ?

Tror det vil være lettere og billigere at hyre følgende:
1 stk armeret (bevæbnet) vagt for feks. 1 år ad gangen.

Alternativ:
Byg en stor og solid hundegård, parker bilen i midten.
Anskaf 5-10 store og bidske hunde.

Bare nogle små hints

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas H.

Dato : 02-11-05 06:49

skrev i en meddelelse news:s5tem1pfeo7jv0dcmn5a66j8o7a68s66nu@4ax.com...

> Hvad mon forsikringspræmien siger ?

250.000 for ansvar påstår han *LOL*

> Og kan man overhovedet få sådan en motherfucker kaskoforsikret ?

Han kan ikke ....

Jeg ved ikke helt om han tager pis på mig, men nu prøver jeg at lege med

Fra : Non-Desperado

Dato : 02-11-05 08:00

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev:

>250.000 for ansvar påstår han *LOL*

Er det hos unFair forsikring ? *G*

Nu ved jeg ikke hvad en Saleen koster, men det foresvæver mig at
vi er klart på den forkerte side af en million.

Da jeg for nogle år siden skulle have en gammel Audi 100 2,2 aut.
(værdi 20.000) ansvarsforsikret, kostede det 12.600 kr hos
Fair(?).

Forsikringen dækkede selvfølge Audiens skader på andet materiel,
men alligevel....

Så set i det forhold, så er 250.000 kr jo nærmest en
foræringspris....*G*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL