Prøveplader
Fra : Flemming Hansen

Dato : 30-10-05 22:15

Hej

Jeg skal hente en bil, som jeg har købt, som står uden plader. Jeg skal
derfor have hentet nogle prøveplader på motorkontoret. Skal man have nogle
oplysninger om bilen f.eks. stelnr.?
Kan forøvrigt intet finde om prøveplader under politi.dk - underligt!

Mvh.
Flemming

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-10-05 08:33

"Flemming Hansen" <flemming.r.hansen@wanadoo.dk> wrote in

> Jeg skal hente en bil, som jeg har købt, som står uden plader. Jeg
> skal derfor have hentet nogle prøveplader på motorkontoret. Skal man
> have nogle oplysninger om bilen f.eks. stelnr.?

Du skal have kørekort med samt stelnummer på bilen, ikke nødvendigvis selve
attesten. Slutteligt en hulens masse penge hvis det er ligesom i Kolding
hvor der er et dep. på 1500,-...

> Kan forøvrigt intet finde om prøveplader under politi.dk - underligt!

Det hele står skam derinde :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-11-05 00:14

"Flemming Hansen" <flemming.r.hansen@wanadoo.dk> skrev

> [...]
> oplysninger om bilen f.eks. stelnr.?
> Kan forøvrigt intet finde om prøveplader under politi.dk - underligt!

Prøv istedet for prøveplader at søge efter prøveskilte

mvh. Uffe Ravn

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-10-05 17:29

"Flemming Hansen" <flemming.r.hansen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor have hentet nogle prøveplader på motorkontoret. Skal man have nogle

Hvis du ikke har en indregistreringsattest får du den ikke indregistreret.

Jeg har fået at vide at kun sidste ejer kan få en ny tilsendt ....

--
Per, Esbjerg