iTunes spillelister/mapper
Fra : Steen Jensen

Dato : 30-10-05 17:08

En af de nyheder der skulle være i iTunes6, skulle være muligheden for
at oprette undermapper.
Det eneste nye jeg kan oprette, er mapper - så hvad er egentligt
forskellen på spillelister, og mapper?

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 30-10-05 21:38

Steen Jensen <steen@rudekuvert.dk> wrote:

> En af de nyheder der skulle være i iTunes6, skulle være muligheden for
> at oprette undermapper.
> Det eneste nye jeg kan oprette, er mapper - så hvad er egentligt
> forskellen på spillelister, og mapper?

Du kan lægge spillelister ind i mapper. Det kunne man ikke før.

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-10-05 22:31

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Du kan lægge spillelister ind i mapper. Det kunne man ikke før.

Okay, jeg troede det virkede den anden vej.
Man kan så eksempelvis lave en mappe der hedder 'dansk musik' - og lægge
flere spillelister derind, fx 'gasolin', dad etc.?