Av av
Fra : Pein

Dato : 09-06-01 21:33

Sikken en dag.
4 styrt (plus det løse), brækkede et bremsegreb og noget plastik-småtteri,
stor hævet bule på venstre skinneben, øm og hævet kno ved venstre
pegefinger, en lille hudafskrabning, og slog klokkeværket noget så
gudsjammerligt.

Endnu et enduroløb overstået uden problemer af betydning, og vigtigst;
uden at smadre cyklen og udgå. (der var stadig et par centimeter tilbage
af bremsegrebet, så no problemo, og det er billigt).
Og 4 DM points mere i sækken. Men der var nu også kun 14 der gennemførte i
breddeklassen.

Til Thomas Højben: Tillykke med sejren (igen) i bredden.
Og til resten af Ålborg rødderne: I gik glip af en mega fed dag, med nogle
rigtigt sjove prøver for enhver smag (hyleskæg lang markprøve, crossbane
med 3-4 store flyvehop, tæt skov og en meget teknisk prøve med temmelig
stejle skrænter, stenbunker, betonstykker mm.) og Danmarks bedste vejr på
det tidspunkt.
Bare vent til billederne kommer på
http://www.enduro.dk
om nogle dage (måske).

--
Pein
(træt, færdig for i dag)

Fra : Jens U

Dato : 10-06-01 21:02

Pein skrev i meddelelsen ...
> [...]
>af bremsegrebet, så no problemo, og det er billigt).
>Og 4 DM points mere i sækken. Men der var nu også kun 14 der gennemførte i

Det undre mig at det ikke har være annonceret her i Ng'en,
hvor og hvornår det blev afviklet.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Pein

Dato : 10-06-01 23:05

Jens U skrev ...
>Pein skrev ...

>Det undre mig at det ikke har være annonceret her i Ng'en,
>hvor og hvornår det blev afviklet.

Nakskov i går, 9 juni med start kl. 10:00. 4 prøver; 2 ved/på Nakskov
motocrossbane, og 2 andre nogle kilometer derfra. Alle prøver havde
omgangstider på 4-5 minutter +/- alt efter dygtighed, og alle prøver
kørtes 2 gange, d.v.s. reelt 8 prøver. Eliteklassen kørte 4 omgange pr.
prøve og breddeklassen 3 omgange.
For mig blev det således til 24 omgange ialt på diverse prøver og en
køretid på 2:09:37 ialt.
http://www.enduro.dk/07_resultater/Resultater.htm

Faktisk var jeg den der kørte længst i breddeklassen med i alt 26 omgange,
fordi jeg kørte en prøve om, da der gik lidt fisk i tidtagningen. Jeg var
lidt træt bagefter, men det var en kanon sjov prøve, så pyt.

Nu er der jo snart sommerferie, så næste løb er Grand National i Viborg
(mil. øvelsesterræn) sidste søndag i juli.
Efter hvad jeg har hørt, er det et meget seværdigt løb, hvor der er en god
chance for at vi bliver rigtigt mudret til.
I Nakskov i går blev vi knap nok støvede. Til gengæld blev vi solbrændte.

--
Pein

Fra : Søren L Hansen

Dato : 10-06-01 21:43

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse
> Og 4 DM points mere i sækken. Men der var nu også kun 14 der gennemførte i
> breddeklassen.

Ja tillykke med det fine resultat. Nu overhalede du mig i den samlede
stillling, grfff. Nu skal jeg til at tage mig sammen for at komme foran
igen.

> [...]
> med 3-4 store flyvehop, tæt skov og en meget teknisk prøve med temmelig
> stejle skrænter, stenbunker, betonstykker mm.) og Danmarks bedste vejr på

Jow, men vi var til Formual Offroad i Nysum grusgrav, det var det sjoveste
billøb jeg nogensinde har set! 800 hestes hjemmebyggede jeeps der kører
trial op ad lodrette sandsskrænter. Og til sidst en hastighedsprøve, der
SELVfølgelig gik igennem et jeep-ædende mudderhul.

S.

Fra : Pein

Dato : 10-06-01 23:16

Søren L Hansen skrev ...

>Ja tillykke med det fine resultat. Nu overhalede du mig i den samlede
>stillling, grfff. Nu skal jeg til at tage mig sammen for at komme foran
>igen.

Jeg ved det
Det var faktisk et af mine mål
Jeg er spændt på Grand National. Du kører nok alt andet lige hurtigere mig
de fleste steder, men på een eller anden måde kom jeg jo hurtigere rundt i
Holstebro.
Jeg er forresten ret godt tilfreds med min 12T/49T gearing på DT'eren.

> [...]
>trial op ad lodrette sandsskrænter. Og til sidst en hastighedsprøve, der
>SELVfølgelig gik igennem et jeep-ædende mudderhul.

DET ville jeg også gerne have set. Øvs.
Var det de rigtige Islandske galninge der var på besøg?
Kommer der den slags igen et sted i nærheden engang?
--
Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-06-01 22:07

> [...]
> de fleste steder, men på een eller anden måde kom jeg jo hurtigere rundt i

Jeg tror der er en interessant kamp på vej mellem jer to og Desperate Dan
fra Hobro!
Nu er der noget at kæmpe for!

> sjoveste
> >
> DET ville jeg også gerne have set. Øvs.

Der er mulighed igen næste år - de kører kun 1 afdeling af nordisk
mesterskab i DK, men for satan hvor var det god underholdning!

Rittig
(Begravet i køkkenstumper til over begge ører)