Feedback form
Fra : Sebastian Støttrup

Dato : 28-09-05 23:25

Hej NG.

jeg har dette script som skulle sende det feedback folk skrev..
men når jeg trykker submit sker der ikke andet end at der kommer en fejl
meddelse op:

FrontPage Run-Time Component Page
You have submitted a form or followed a link to a page that requires a web
server and the FrontPage Server Extensions to function properly.
This form or other FrontPage component will work correctly if you publish
this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

Jeg renger ikke med at freepaq.dk under støtter dette...

Så mit spørgsmål er´:
Er der en anden måde at få den til at sende det som mail?
Hvordan?

Jeg regner med at det er her omkring fejlen befinder sig:

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" s-label-fields="TRUE" s-builtin-fields="Date
Time REMOTE_NAME REMOTE_USER HTTP_USER_AGENT" s-form-fields
S-Email-Address="feedback@de2dumme.dk" S-Email-Format="TEXT/PRE" -->

-------------------------------

<!--webbot bot="PurpleText" preview="Feedback Form - Customize the form
below to collect the information you need. By default, the form data is
saved to a text file on the web server using the FrontPage Save Results
component. Edit the Form Properties to change this behavior." -->
<hr>
organization, or
anything else that comes to mind. We welcome all of your comments and
suggestions.</p>
[...]
<dl>
<dd><input type="radio" name="MessageType" value="Complaint">Complaint
<input type="radio" name="MessageType" value="Problem">Problem
<input type="radio" checked name="MessageType"
value="Suggestion">Suggestion
<input type="radio" name="MessageType" value="Praise">Praise</dd>
</dl>
<dl>
<dd><select name="Subject" size="1">
<option selected>Web Site</option>
<option>Company</option>
<option>Products</option>
<option>Store</option>
<option>Employee</option>
<option>(Other)</option>
</select> Other:
<input type="text" size="26" maxlength="256" name="SubjectOther"></dd>
</dl>
<dl>
</dl>
<dl>
<dd>
<input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username"></td>
<input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserEmail"></td>
</dd>
</dl>
<dl>
<dd>
<input type="checkbox" name="ContactRequested" value="ContactRequested">
Please contact me as soon as possible regarding this matter.</dd>
</dl>
<input type="reset" value="Clear Form"></p>
</form>
<hr>
<h5>Author information goes here.<br>
Copyright © 2001 [OrganizationName]. All rights reserved.<br>
Revised: <!--webbot bot="TimeStamp" s-type="EDITED"
s-format="%m/%d/%y" -->.</h5>

Med venlig hilsen
Sebastian

http://de2dumme.dk

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 29-09-05 07:57

> [...]
> this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

For at kunne køre FrontPage komponenter, kræver det at der på IIS'en, eller den
web-server din site ligger på, har installeret FrontPage Server Extensions.
Umiddelbart fortæller fejlbeskeden at disse Extensions ikke er installeret og
derved er FrontPage komponenterne ikke understøttet på dit webhotel.

> Jeg renger ikke med at freepaq.dk under støtter dette...

Hvis du lige checker deres hjemmeside under 'Produkt info', vil du se at de
understøtter PHP4 og Perl CGI. Der står intet om FrontPage Extensions.

> Så mit spørgsmål er´:
> Er der en anden måde at få den til at sende det som mail?
> Hvordan?

Tja - Jeg er ikke PHP-haj, men mon ikke det er muligt med dette, eller CGI.

/Claus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne