Vejret lige nu
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 25-09-05 09:44

Hejsa
Jeg leder efter et (dybt) link som kan give mig et lille vejrikon øverst th.
på denne side http://www.gjessoe-skole.dk som viser noget vejrdata (gerne
midtjylland). Eller måske noget helt andet - nogen der har en god idè?
Jeg har kun rettighed til at ændre den øverste frame

Mvh. Bo

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-09-05 12:15

Bo Jørgensen skrev:
> [...]
> midtjylland). Eller måske noget helt andet - nogen der har en god idè?
> Jeg har kun rettighed til at ændre den øverste frame

Prøv denne side http://www.vejr2.dk/

/Lars
--
Til salg
Yamaha YBR 125 årgang 2005

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-09-05 16:56

Bo Jørgensen skrev:

> Jeg har kun rettighed til at ændre den øverste frame

Kan du så ikke lige rette stavefejl med det samme? Der
bør ikke være sådan noget på en skoleside

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 25-09-05 20:58

> Kan du så ikke lige rette stavefejl med det samme? Der
> bør ikke være sådan noget på en skoleside

helt enig, men det var nu ikke lige det mit indlæg drejede sig om!!

/Bo

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-09-05 00:18

Bo Jørgensen skrev:

> ikke lige det mit indlæg drejede sig om

Det er sikkert http://vejr2.dk/grafik/vejr2.gif (som bliver
opdateret hver dag) som Lars refererer til, men den er
lidt stor at have liggende hvor du vil have den.

Det koster sikkert penge at præsentere vejrdata for
sine brugere. Du kan jo spørge dem på salg@vejr2.dk
- de er ikke så informative på deres hjemmeside.

http://dmi.dk/dmi/index/om_dmi/ophavsret.htm kan
du finde DMI's politik omkring brug af deres materiale.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk