links uden understregning - uden brug af C~
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 18-09-05 10:10

Jeg mener det var muligt at lave et link uden understregning inden CSS...
Tager jeg fejl?
Det var sikkert et eller andet grimt Netscape pjat... - noget i retning af
border=0
vlink="green"

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-09-05 13:30

Thomas Hejl Pilgaard skrev:

>Jeg mener det var muligt at lave et link uden understregning inden CSS...
>Tager jeg fejl?

Ja, det er ikke muligt.

>Det var sikkert et eller andet grimt Netscape pjat... - noget i retning af
>border=0

Du kan fjerne rammen uden om billedlinks med dette.

>vlink="green"

Angiver farven for visited/besøgte links.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-05 00:17

Koden til at fjerne understregning af links er:

STYLE="text-decoration:none;"

Eksempel:

Med venlig hilsen

websen

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-09-05 00:32

x skrev:

> Eksempel:

Du mener vist

hvis det også skal fungere og validere.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-09-05 00:52

Allan Vebel wrote:

> Du mener vist

Og så er det stadig css - inline-css.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-09-05 00:22

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Jeg mener det var muligt at lave et link uden understregning inden
> CSS... Tager jeg fejl?

Det har - som Knud skriver - ikke kunnet lade sig gøre før css. Men hvorfor
vi du også det, når det er så nemt med css?

a {
text-decoration: none;
}

Erik Ginnerskov