E-Mail
webnoob 5265
E-mail editor
Fra : Mendoza

Dato : 01-11-05 19:05

Hej...

Når jeg vil skrive en email i outlook åbner word som editor. Hvordan slår
jeg det fra og bruger outlooks editor i stedet?

Mendoza

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 01-11-05 18:39

Mendoza skrev:

> Når jeg vil skrive en email i outlook åbner word som editor. Hvordan slår
> jeg det fra og bruger outlooks editor i stedet?

Klik F1 (hjælp) i Outlook, indtast "Word" i Smartsøgningsfeltet og
tast Enter. Så klarer du resten ...

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 01-11-05 19:47

Svend Erik Bertelsen skrev:

.... i sommmertidsindstilling. Pc-uret skulle gerne være korrekt
indstillet nu

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Mendoza

Dato : 01-11-05 21:17

Svend Erik Bertelsen wrote:

> Klik F1 (hjælp) i Outlook, indtast "Word" i Smartsøgningsfeltet og
> tast Enter. Så klarer du resten ...

Takker mange gange!

Mendoza