[EXC2K3] Skifte sprog på en bruger
Fra : KurH

Dato : 01-11-05 08:35

Jeg kan godt lide Exchange, men jeg synes bestemt at den har en kæmpe mangel
i dens sprog håndtering. F.eks. ville jeg gerne om man kunne tvinge
Outlook/OWA til at oprette dens struktur på engelsk således, at man var
uafhængig af hvilket sprog brugeren har opsat i deres IE og Outlook. Men det
kan man jo ikke Når man så har fået oprettet en bruger med et forkert
sprog, er det så muligt at konvertere sproget fra f.eks. dansk og til
engelsk?

Fra : KurH

Dato : 01-11-05 11:33

> [...]
> det kan man jo ikke Når man så har fået oprettet en bruger med et
> forkert sprog, er det så muligt at konvertere sproget fra f.eks. dansk og

Ingen gode idéer til hvordan man får omdøbt sine mapper fra dansk til
engelsk (de kan jo ikke bare omdøbes)?