import af PST fil ! Problemer med adresse ~
Fra : mhansen@@get2net.dk

Dato : 31-10-05 18:25

Hej jeg har inporteret min PST fil fra outlook 2002 til 2003 men det ser ud
til at der gået et eller andet galt mad Adressekartoteket jeh har alle
adresserene i kartoteket o outlook men hvis jeg vil skrive en mail og klille
[til] så skriver den at der problemer

Nogle der kan hjælpe Pleeese !!

Fra : MN

Dato : 31-10-05 20:36

<mhansen@@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> adresserene i kartoteket o outlook men hvis jeg vil skrive en mail og
> klille [til] så skriver den at der problemer

Lav en ny post-meddelelse
Vælg funktioner > adressekartotek
Og til højre under "Vis navne fra:" vælger du et andet.
Så burde det virke.

Mogens