Skærme
Fijala 3554
LCD skærm til dual setup
Fra : Magnus

Dato : 31-10-05 19:46

Hej,

Jeg leder efter en 20" skærm til et dual setup. Minimum 1600x1200.

Jeg har tænkt at købe to af samme skærm, når jeg har bestemt mig for
hvilken model det skal være.

For tiden har Dell deres 2001FP 20" TCO99 på tilbud. Hvor stor er rammen
rundt om skærmen? Vil den virke godt i et dual setup?

Mit behov er photoshop samt web-udvikling (gerne DVD film). Jeg spiller
ikke 3D spil. Mit budget siger under 5000 kr pr. skærm incl. alt. Jeg
forventer at bruge dem i mange år, så det er en langtids investering :)

// Magnus

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-11-05 04:13

> [...]
>
> For tiden har Dell deres 2001FP 20" TCO99 på tilbud. Hvor stor er rammen
> rundt om skærmen? Vil den virke godt i et dual setup?

Den er 18mm i top og sider og 25mm i bunden.
Det mest trælse er at der ikke er en højre og ventre model, så den ene
monitor spærre for USB stikkene på den anden monitor.

Brian

Fra : Åge

Dato : 03-11-05 17:03

"Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den er 18mm i top og sider og 25mm i bunden.
> Det mest trælse er at der ikke er en højre og ventre model, så den ene
> monitor spærre for USB stikkene på den anden monitor.

Og det betyder?

Fra : Brian Hansen

Dato : 04-11-05 02:47

"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og det betyder?

At er der er 2 USB stik i venstre side, som når man stille 2 skærme ved
siden af hinanden ikke kan bruges.

Brian

Fra : Åge

Dato : 04-11-05 09:22

> "Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse

> At er der er 2 USB stik i venstre side, som når man stille 2 skærme ved
> siden af hinanden ikke kan bruges.
>

> Brian

Det er jeg klar over. Og det betyder?

Fra : David Mc Nally

Dato : 05-11-05 00:20

Åge wrote:
> Det er jeg klar over. Og det betyder?

Brian prøver vist bare at sige hvad han siger: Vær opmærksom på, at den
ene skærms USB-stik ikke vil kunne bruges.

--
Personlig blog: www.mcnally.dk
Holde kundekontakten ved lige - send nyhedsbreve: www.ebrev.info

For direkte mail: Udskift .invalid med .dk.