Valget er i mellem MSI eller SPARKLE.
Fra : Kim Andersen

Dato : 01-11-05 09:46

Hej i NG.

Jeg står og skal købe en af disse to grafikkort.

1. MSI GeForce NX6600GT VTD128MB GDDR3
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=636

2. SPARKLE GeForce 6600GT 128MB DDR3
http://www.sparkle.com.tw/product_detail.asp?id=33&sub_id=28

Jeg har søgt en masse på google.com omkring de to grafikkort. Der står mest
om MSI og knap så meget om SPARKLE.
Begge kort har ca. den samme performance, men hvad med støj. Hvilken er knap
så støjende af disse to?
Og hvad med for og imod..

Pft.

Mvh
Kim Andersen

Fra : Peter Hansen

Dato : 03-11-05 11:21

Hej Kim
Jeg kender ikke noget til de 2 kort, men har selv købt et Leadtek WinFast
6600 gt tdm. Dette har samme performance, som de 2 du nævner. Da jeg satte
det i maskinen, og startede op, var det så lydløst, at jeg lige måtte se, om
jeg havde sat strømmen til køleren på *GG*
Jeg har en P4 3 ghz og med kortet får jeg 7955 point i 3Dmark o3.

Hilsen
Peter