Retunering
Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 08:34

Hej NG

I august købte jeg en bærbar computer (m. indbygget MPCI Wlan) (ehandel)

Det MPCI kort var bare ikke i maskinen. Forhandleren har forsøgt at finde et
som kan puttes der i, men uden held.

Min tålmodighed er ved at slippe op, Har jeg ret til at retunere den vare og
få pengene retur, den virker jo ikke som lovet. Eller skal den til
reperation x altal gange før man akn retunere en vare?

/SWP

Fra : Klaus H

Dato : 26-10-05 22:17

"Cacba" <me [at] cacba [pletten] dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få pengene retur, den virker jo ikke som lovet. Eller skal den til
> reperation x altal gange før man akn retunere en vare?

Du kan hæve handelen da produktet ikke svarer til det aftalte.

Klaus H

Fra : Christian

Dato : 26-10-05 23:28

Cacba wrote:
> [...]
> få pengene retur, den virker jo ikke som lovet. Eller skal den til
> reperation x altal gange før man akn retunere en vare?

Rep kan aldrig komme på tale da det er et kort som aldrig har været med
din computer.