Hej gruppe
Jeg handler en del på nettet og har efterhånden et par gange været ude
for at man ikke har kunnet levere alt det jeg har bestilt og så blot
sender resten.
Må de bare levere resten uden først at gøre opmærksom på at de ikke kan
levere det hele så man har en chance for at fortryde ordren?
Det er ret irriterende når det sker for man skal jo så bestille den/de
manglende varer på et senere tidspunkt eller et andet sted, hvilket
betyder at man kommer til at betale fragt og ekspeditionsgebyr to gange.
Hvis man fik chancen for at fortryde ordren kunne man måske vente med at
bestille til senere eller lægge hele ordren et andet sted.
Det kunne også nemt tænkes at man ikke var interesseret i de andre
(eller nogle af de andre) varer når den ene ikke kan leveres - hvis man
f.eks. bestiller en rundsav og et par ekstra klinger (og nogle andre
ting) og de ikke kan levere rundsaven - så står man med nogle klinger
som man ikke kan bruge til noget (før man får købt en anden rundsav et
andet sted som så måske ikke engang passer med de klinger man lige har
købt).
Men helt generelt - er det tilladt for butikken bare at undlade at sende
de ting de ikke kan levere og blot sende resten uden først at
informere kunden om den manglende levering?
Mvh Bettina
--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info