Måste OT - Forkert reklame
Fra : Andy Dufresne

Dato : 14-10-05 11:47

Jeg ved ikke rigtig om det hårer til her. Men jeg mener det er Dansk Kabel
TV der reklamerer med 'uendeligt meget internet' - Skal en reklame ikke være
korrekt?

Eks. Forbindelseshastighed: 256 ned, så kan vi regne år frem til, præcist
hvor meget der kan hentes på en måned, men så er det jo ikke uendeligt!! -
Eller er det / er den go' nok?

Fra : BJ

Dato : 14-10-05 11:50

"Andy Dufresne" <andy_dufresne@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> hvor meget der kan hentes på en måned, men så er det jo ikke uendeligt!! -

Hvis du forbliver kunde i uendelig lang tid, så får du endeligt meget.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter

Dato : 14-10-05 12:01

[klip]

> Hvis du forbliver kunde i uendelig lang tid, så får du endeligt meget.

Nemlig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Andy Dufresne

Dato : 14-10-05 13:49

> Hvis du forbliver kunde i uendelig lang tid, så får du endeligt meget.

Jeg bøjer mig - du har ret.

Er det ikke alligevel bare LIDT en overdrivelse i reklamen?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 14-10-05 14:11

> Er det ikke alligevel bare LIDT en overdrivelse i reklamen?

Er det ikke sådan med næsten alle reklamefilm?
Jeg syntes faktisk dette eksempel ligger tættere på virkeligheden end de
dårligt eftersynkroniserede reklamer for vidunder-rengøringsmidler.

De fleste har vist efterhånden forstået at når der tales om "uendeligt meget
internet", så menes der at ikke skal afregnes pr. minut eller mega-byte.

Fra : Holst

Dato : 14-10-05 14:21

Andy Dufresne wrote:

> Er det ikke alligevel bare LIDT en overdrivelse i reklamen?

Mange reklamer er lidt en sandhed med modifikationer.

Fra : Søren G

Dato : 14-10-05 13:49

"Andy Dufresne" <andy_dufresne@indbakke.dk> wrote in message
> Eks. Forbindelseshastighed: 256 ned, så kan vi regne år frem til, præcist
> hvor meget der kan hentes på en måned, men så er det jo ikke uendeligt!! -
> Eller er det / er den go' nok?

Du kan ikke regne uendeligt ud uden samtidigt at bruge uendeligt meget tid
som parameter.
Det er jo ikke Dansk Kabel TV der sætter grænsen for hvor meget du kan hente
hvis du bruger uendelig meget tid

--
Søren

Fra : Michael Kruse

Dato : 14-10-05 20:29

> [...]
> TV der reklamerer med 'uendeligt meget internet' - Skal en reklame ikke

Reklamen er korrekt som den er!

Fra : vmx

Dato : 15-10-05 14:16

> [...]
> hvor meget der kan hentes på en måned, men så er det jo ikke uendeligt!! -

Eller hvad med Spanske Spank:

"Gør hvad du er god til, det gør vi..
Men hvad er det de er så gode til ?"

Fra : Andy Dufresne

Dato : 15-10-05 15:30

Jooo - Nu kan man jo se på deres overskud hvert år!!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-10-05 16:39

In article <435100db$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, vmx wrote:

> Eller hvad med Spanske Spank:
>
> "Gør hvad du er god til, det gør vi..
> Men hvad er det de er så gode til ?"

De er gode til at tjene penge.
Og jeg synes også at dem jeg har med at gøre, ordner bankforretninger
hurtigt og professionelt.