jaxp/sax problem
Fra : Morten Wilken

Dato : 09-06-01 19:41

er der nogen her der ved hvordan man får jaxp1.1/sax til at kalde en metode
på xml declaration og doctype?
når parseren f.eks møder et doctype tag så læser den dtd'en ind fra url'en
og parser den, mens jeg are vil have en notifikation om at der er et doctype
tag.
og xml declaration ignorerer den helt

håber i kan hjælpe
morten wilken

Fra : Jan Bentzen

Dato : 18-06-01 11:18

hmmm, selve xml declaration er tiltænkt udelukkende for parserens interne
brug (så den fx kan smide en exception hvis den møder en version der ikke
understøttes), og den forårsager derfor intet callback til
processingInstruction() i din documenthandler, som man måske kunne forvente.

hvordan det præcis forholder sig med doctype kan jeg desværre ikke huske
lige pt, men jeg tvivler på den giver anledning til noget callback du kan få
fat i !

/jan