Spørgsmål om dankort
Fra : Goofy

Dato : 06-10-05 00:25

Ja spørgsmålene går tit på hvor hurtigt firmaer må trække penge, jeg har så
et omvendt.

Var på vig festival for 3 mdr siden. Kiggede ikke nærmere på min konto
dengang... opdager så at de først I DAG har trukket hvad jeg brugte den
gang...

Er det ikke temmeligt sent de kommer "ud af busken"? Gad vide hvorfor mon de
først "hapser" deres penge nu 3-4 mdr efter?

Fra : KNT

Dato : 06-10-05 03:47

Naturligvis er det sent - men du har forpligtet dig til at betale.
Jeg gætter på du taler om en dankortnota - og en sådan kan jo have ligget
længe i 'kassen' eller have været mere elller mindre nemt læselig og derfor
krævet lidt sporing.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-10-05 08:34

Goofy has brought this to us :
> Er det ikke temmeligt sent de kommer "ud af busken"?

Jo, meget - men der er ikke noget ulovligt i det.

> Gad vide hvorfor mon de
> først "hapser" deres penge nu 3-4 mdr efter?

Tjaa, rod i systemet ?