told og moms af forsendelsesomkostninger??
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 04-10-05 17:00

Denne mail er crosspostet med fut til dk.forbruger

Jeg har lige fået en mail fra told og skat som siger at jeg skal betale moms
og told af den totale pris på en vare jeg har købt i USA. Med "total pris"
mener de varens pris + forsendelsesomkostninger.

Kan det virkelig passe at jeg skal betale afgifter for en
forsendelsesomkostning og ikke kun for varens pris?

Mvh Anders

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 04-10-05 18:18

Tak for svarene. Så må jeg jo æde udgiften

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke