crazywin
Fra : kurt kristensen

Dato : 03-10-05 13:35

Hej
Jeg tilmeldte mig på et tidspunkt " Crazywin " og betalte hvad det på det
tidspunkt kostede
Jeg har hele tiden fået mails fra Dem om at nu kunne JEG tilmelde mig
konkurence dit eller konkurence dat
Det har jeg IKKE haft nogen interesse i, da jeg mente at " Crazywin" havde
påtaget sig denne opgave
Nu fanme i Dag modtager jeg en opkrævning " 234.- kr.
De skriver : Ønsker du ikke længere at deltage er det vigtigt at du opsiger
dit abbonement 30 dage før
Spørgsmålet nu er : Har crazywin krav på noget ?
Kurt

Fra : primus_t

Dato : 03-10-05 13:52

I og med du tilmeldte dig "crazywin" havde du formentligt accepteret de
pågældende aftalevilkår fra firmaets side. Hvis du konkret mener at
nogle af disse vilkår er blevet fraviget til din skade kan der sikkert
godt tales for din sag. Jeg kender ikke de konkrete vikår, men er da
interesseret i hvad du selv har ment aftalen var.

Fra : Webpoint

Dato : 03-10-05 16:59

Som jeg ser det, så tror jeg ikke du har taget dig tiden til at læse deres
tilmeldningsregler.

Så her er de sakset fra siden :

Abonnements vilkår
Ved tilmelding til CrazyWin.dk's konkurrenceservice og dermed GRATIS
deltagelse i 60 konkurrencer over én måned hos Crazywin.dk, kan du indenfor
14 dage frit opsige dit abonnement, uden videre binding. Opsigelse skal ske
skriftligt til CrazyWin.dk, Boulevarden 20B 3MF, 9000 Aalborg.

Vælger du ikke at opsige dit abonnement indenfor 14 dage fra din tilmelding
på vores hjemmeside, fortsætter dit abonnement i en periode på 6 måneder,
hvor du skal betale et månedligt abonnement på kr. 39,00 inklusiv moms.
Abonnementsperioden er 6 måneder fra tilmelding, og betales forud i 6
måneder. Du bliver over samme periode tilmeldt 360 forskellige konkurrencer.
Ved for sen betaling pålægges renter og gebyrer i henhold til gældende
lovgivning.

Abonnementsperioden fornyes automatisk for nye 6 måneder, medmindre det
opsiges på skrift senest 30 dage før den nye abonnementsperiode træder i
kraft.

Så, Kurt, betal ved kasse 1 og sørg næste gang for at læse hvad det er du
giver din accept på !

Kim

Fra : Geert Lund

Dato : 03-10-05 18:22

kurt kristensen wrote:

> Spørgsmålet nu er : Har crazywin krav på noget ?

Har du læst betingelserne for at handle med dem? :
http://www.crazywin.dk/betingelser.asp

Geert Lund

Fra : Brian Binnerup

Dato : 03-10-05 21:04

> Spørgsmålet nu er : Har crazywin krav på noget ?

Jeg har fået et tilsvarende girokort, og det kan rende mig et vist sted.

Først og fremmest har jeg aldrig tilmeldt mig CrazyWin - jeg tilmeldte mig i
sin tid da sitet hed eVind.dk, og deres abonnementsform dengang var klart at
man engangsbetalte for et antal måneder.

Det er de samme shopman folk som åbentbart mener de kan gøre hvad de lyster.

Mvh

Brian Binnerup

Fra : MAndersen

Dato : 04-10-05 08:01

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klart at man engangsbetalte for et antal måneder.
>
> Det er de samme shopman folk som åbentbart mener de kan gøre hvad de

Det er jeg faktisk enig med dig i. Jeg læser normalt de betingelser jeg
tilslutter mig, og jeg ville ikke have tilmeldt mig, hvis der var en
opsigelsesperiode.
Det irriterer mig dog, at jeg ikke har gemt betingelserne.

Ydermere mener jeg heller ikke, at jeg har indgået en aftale med CrazyWin,
men også med eVind.dk.
Firmaet CrazyWin er oprettet i 2005, og jeg kan overhovedet ikke finde noget
på det gamle evind.dk.

Er det et nyt selskab, mener jeg ikke vi er bundet af aftalen.

MAndersen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-10-05 10:08

MAndersen was thinking very hard :

> Er det et nyt selskab, mener jeg ikke vi er bundet af aftalen.

Hvorfor ikke ?

Fra : MAndersen

Dato : 04-10-05 10:33

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> MAndersen was thinking very hard :

> Hvorfor ikke ?

Fordi jeg så mener, at vi skulle være informeret om, at vores aftale var
flyttet til andet selskab.

MAndersen

Fra : kurt kristensen

Dato : 05-10-05 08:39

> Fordi jeg så mener, at vi skulle være informeret om, at vores aftale var
> flyttet til andet selskab.
>
> MAndersen

Skal da lige sige at jeg har modtaget Mail :
Kære Kurt Helleskov,

Dit abonnement hos CrazyWin.dk er hermed afmeldt.

Venlig hilsen
Team CrazyWin.dk

Fra : MAndersen

Dato : 05-10-05 17:56

"kurt kristensen" <Helleskov@Kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Skal da lige sige at jeg har modtaget Mail :
> Kære Kurt Helleskov,
>
> Dit abonnement hos CrazyWin.dk er hermed afmeldt.
>
> Venlig hilsen
> Team CrazyWin.dk

Havde du fået en ny opkrævning, eller havde du overholdt de nu gældende 30
dages opsigelse?

Mandersen

Fra : news.tele.dk

Dato : 05-10-05 18:37

"MAndersen" <ikke@nogen.no> wrote in message

> Havde du fået en ny opkrævning, eller havde du overholdt de nu gældende 30
> dages opsigelse?
>
> Mandersen

Mit abo. udløb d 15-9-2005 jeg fik min faktura d 4-10-2005, og man skal
opsige sit abo. senest 30 dage inden udløb.. det er jo en klassiker ;)
Jeg har også skrevet en mail til dem, og er blevet afmeldt, da de
betingelser man accepterede dengang de hed eVind.dk ikke er de samme som nu.

Det er jo fint nok... eller er det?

Det virker som om at de er klar over at de er på tynd is, siden de acceptere
at afmelde ens konto, selvom fakturaen & følge brevet siger noget andet.
Men der er vel en procent del som bare betaler en regning fordi der bliver
truet med rykker gebyr på 80 kroner pr gang der bliver rykket, det lugter
lidt af bondefangeri eller er jeg helt gal på den?

/Søren

Fra : kurt kristensen

Dato : 06-10-05 12:00

Hej
1: Ja jeg havde fået ny opkrævning som er dateret : 29-09-2005 og lyder :
abonnement fra 22/8-2005 > 10/02-2006
2: Nej jeg har IKKE betalt, men er nu udmeldt

> lidt af bondefangeri eller er jeg helt gal på den? /Søren

Jeg tror IKKE du er galt på den Søren

Kurt

Fra : Webpoint

Dato : 05-10-05 13:50

Måske dette kan hjælpe ?

http://web.archive.org/web/20040721104720/www.evind.dk/konkurrencer.asp

Et billed af evind.dk fra 2004

Kim

Fra : MAndersen

Dato : 05-10-05 17:57

"Webpoint" <news@5270.dk> skrev i en meddelelse
> Måske dette kan hjælpe ?
>
> http://web.archive.org/web/20040721104720/www.evind.dk/konkurrencer.asp
>
> Et billed af evind.dk fra 2004
>
> Kim

tak Kim.
Der står ikke en hujende hattefis om opsigelse på siden "betingelser" Jeg
misbruger det mod dem.

MAndersen

Fra : MAndersen

Dato : 06-10-05 11:30

"MAndersen" <ikke@nogen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> tak Kim.
> Der står ikke en hujende hattefis om opsigelse på siden "betingelser" Jeg

Det var jo nemt nok, jeg er afmeldt.

MAndersen

Fra : Kristian

Dato : 06-10-05 12:37

OG HOLD JER SÅ LANGT VÆK FRA MICHAEL FRA SHOPMAN

HAN HAR ALDRIG LAVET ANDET END SNYD OG SVINDEL.

Kristian