Standardkøbsaftale - hvorhenne?
Fra : JJ

Dato : 28-09-05 16:59

Ohøj,

nogen der ved hvorhenne jeg kan finde en standardkøbsaftale til brug ved
bolighandel?

Venligst

Fra : bme

Dato : 28-09-05 17:22

"JJ" <ingen@ingen.invalid> skrev i en meddelelse
> Ohøj,
>
> nogen der ved hvorhenne jeg kan finde en standardkøbsaftale til brug ved
> bolighandel?
>
> Venligst

boghandlen, 25 kr.

/bo

Fra : JJ

Dato : 28-09-05 17:37

> boghandlen, 25 kr.
Ja, tak, det fandt jeg også ud af i mellemtiden. Fandt også en række
formularer på www.familieadvokaten.dk. men ingen købsaftale. Nogen der
kender et sted på nettet hvor jeg kan finde en sådan?

Venligst

Fra : bme

Dato : 28-09-05 19:07

> [...]

Har selv lige solgt hus privat. Fandt ingen købsaftaler på nettet der var
fyldestgørende nok. Den fra boghandlen var ganske passende detaljeret til
mit behov.

/bo

Fra : .Mads

Dato : 29-09-05 16:52

> Har selv lige solgt hus privat. Fandt ingen købsaftaler på nettet der var
> fyldestgørende nok. Den fra boghandlen var ganske passende detaljeret til
> mit behov.
Ja, igen. Det har jeg også konkluderet - man må i boghandelen efter den.

Venligst, og tak for dine svar

Mads (som nu skriver fra egen maskine)