skattefredrag.
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 26-09-05 09:52

Hej Alle sammen.

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt information om vores skattesystem
her i DK.

Jeg bor pt i Struer, hvor jeg også arbejder. Jeg bor i en
ejerlejlighed. Min kæreste bor i Sønderborg i en lejlet lejlighed.

Hvis jeg nu flytter min addresse ned til hende, så kan jeg vel trække
kørslen fra, når jeg køre ned og besøger hende eller hvad?

Kan jeg på en eller anden måde få noget fradrag, fordi vi bliver
nød til at have en ekstra lejlighed her i struer?

Andre forslag er også velkommen.

M.V.H
Jimmi

Fra : alexbo

Dato : 26-09-05 10:21

<wolff13@gmail.com> skrev

> [...]

>Hvis jeg nu flytter min addresse ned til hende, så kan jeg vel trække
>kørslen fra, når jeg køre ned og besøger hende eller hvad?

Hvis du har adresse hos kæresten, så skal du da ikke køre ret langt for at
besøge hende.

Det er mere sandsynligt at du kan få kørselsfradrag for kørsel til og fra
arbejde i Struer.
Men det kræver jo at du opgiver din lejlighed i Struer, det er svært at
overbevise skattevæsenet om at man bor i Sønderborg, når man har lejlighed i
Struer.

mvh
Alex Christensen