§266b
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-09-05 22:08

I dk.poliik skriver Tveskaeg følgende:

"Som privat menneske er du undtaget straffeloven §266.

Det beviser højesterets dom i den såkaldte Emmy From sag
tilbage i
80'erne.

Højesteret siger klart og tydeligt at det kun er foreninger,
organisationer og politiske partier der er omfattet af §266.

Hvad du og jeg siger som privat mennesker i dette forum kan
vi ikke
straffes for."

ER der hold i påstanden eller har manden misforstået noget
her?

--
ahw

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-09-05 22:28

Den 23-09-05 23.07 skrev Arne H. Wilstrup følgende:

> ER der hold i påstanden eller har manden misforstået noget
> her?

Han har misforstået noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-09-05 19:50

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en
meddelelse

> Han har misforstået noget.

tak!

--
ahw

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-09-05 22:34

Den 23-09-05 23.07 skrev Arne H. Wilstrup følgende:
> I dk.poliik skriver Tveskaeg følgende:
>
> "Som privat menneske er du undtaget straffeloven §266.

Jeg ser lige, at du i emnelinjen skriver § 266b - så kan du jo bare
spørge en af de andre, der vist hærger i den gruppe: Bo Warming. Han
blev netop dømt for noget, han skrev i dk.politik. Læs mere her:
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html - der er også et link til
det han skrev.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-09-05 19:50

> [...]
> du jo bare spørge en af de andre, der vist hærger i den
> gruppe: Bo Warming. Han blev netop dømt for noget, han

Jeg læser ikke BWs udgydelser - han ligger i mit filter.

--
ahw