Forpagtningsaftale
Fra : news

Dato : 20-09-05 21:18

Jeg har brug for en standard forpagtningsaftale som følger op på de nye
regler om eu-støtte og landbrugsloven mv. Er der nogen som ved, hvor jeg kan
finde en sådan på nettet eller måske har en de kan emaile?

Mvh. Steffen

Fra : Gunnar

Dato : 21-09-05 08:07

"news" <steffen_andersen@hotmail> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for en standard forpagtningsaftale som følger op på de nye
> regler om eu-støtte og landbrugsloven mv. Er der nogen som ved, hvor jeg
> kan finde en sådan på nettet eller måske har en de kan emaile?
Hej.
Prøv på et landbrugs regnskabskontor de har dem.
Arbejdsformidlingen havde dem også da jeg skulle bruge en.
Gunnar

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-09-05 09:14

news wrote:
> Jeg har brug for en standard forpagtningsaftale som følger op på de nye
> regler om eu-støtte og landbrugsloven mv. Er der nogen som ved, hvor jeg kan
> finde en sådan på nettet eller måske har en de kan emaile?

Det lokale rådgivningscenter kan hjælpe dig.

mvh

Christian

Fra : news

Dato : 21-09-05 17:20

Jeg har brug for en digital version derfor skrev jeg at den skulle kunne
findes på nettet!!!

Mvh. SSA