Lægeerklæringer
Fra : sdsf

Dato : 20-09-05 20:04

Er det mulig at få en lægeerklæring på 3 måneders sygdom,
når man er blevet fyret med 3 måneders opsigelse, men ikke
er fritstillet ?

Fra : Kasper Østergaard

Dato : 20-09-05 20:06

> Er det mulig at få en lægeerklæring på 3 måneders sygdom,
> når man er blevet fyret med 3 måneders opsigelse, men ikke
> er fritstillet ?

Det vil jeg da tro. Ring da til din læge!

Fra : sdsf

Dato : 20-09-05 20:52

"Kasper Østergaard" <cap@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg da tro. Ring da til din læge!

Jeg har været ved læge, og det lyder til at kommunen eller noget
andet kræver at man er i behandling, og det er jeg ikke.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 20-09-05 20:18

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev i en meddelelse

> Er det mulig at få en lægeerklæring på 3 måneders sygdom,
> når man er blevet fyret med 3 måneders opsigelse, men ikke
> er fritstillet ?

Hvis man er syg, er det næppe noget problem.

Hilsen Inger

Fra : sdsf

Dato : 20-09-05 20:54

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis man er syg, er det næppe noget problem.

Nu er det jo ikke blod og brækkede ben det drejer sig om.

Fra : Melanie

Dato : 20-09-05 20:17

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev i en meddelelse
> Er det mulig at få en lægeerklæring på 3 måneders sygdom,
> når man er blevet fyret med 3 måneders opsigelse, men ikke
> er fritstillet ?

Hejsa

Ja, hvis det bryder dig ned psykisk at komme på arbejde der i den periode.

Jeg har selv haft lægeerklæringer der var over flere md. da jeg havde
mavesår, og første dag jeg kom tilbage, blev jeg fyret. Så blev jeg hjemme
og blev helt rask til at starte på ny arbejdsplads. Det havde jeg fuld
forståelse fra alle steder, undtagen der hvor de opsagde mig.

En af mine veninder opsagde selv og havde 3 md., opsigelse. Hun kom ikke der
mere efter hun havde sagt op, og hun slap for karantæne i a-kasse da
arbejdsgiveren brød hende psykisk ned. Hendes fagforening og læge bakkede
hende 100% op.

Mvh Melanie

Fra : KNT

Dato : 20-09-05 20:25

Er du syg er det sikkert nemt nok - men jeg håber ikke det samme hvis det er
rent pjekkeri.

Knud