ASUS 3D briller VR100G og UT
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 12-01-01 14:24

Ja dav.

Jeg har købt 3D briller til mit ASUS V7700GTS.

Det forkommer mig at jeg ikke kan få dem til at virke i UT "OpenGl"
De virker i DirectX3D!
Er der nogen der har fået dem til at virke i OpenGL og hvordan ????

Jeg har:
Win ME
Intel PIII 733
ASUS CUV4X bundkort
ASUS V7700 GTS "32Mb" Georce2 "ASUS Driver = 5,33a"
256 Mb 133MHz ram
Creativ PCI 128 Lydkort
ASUS 3D briller VR100G

Spil = UnrealTournament "ver. 4,36"

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 12-01-01 14:44

De er kun efter mine oplsyninger beregnet til Direct3D

--
MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Claus Madsen

Dato : 14-01-01 12:30

Hej,

Sæt opløsningen i UT til 1280*960 eller 1280*1024, det omsætter VR-softwaren
til 640*480 i "3Dbrille-mode".(husk at slå OpenGL VR mode til).

Jeg har ingen forklaring til dette, men det står i manualen og virker for
mig .-))

Claus

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading(fjern noget).dk> skrev i en
meddelelse news:_SD76.1121$d85.73908@news000.worldonline.dk...