Hvilke spil kan bruges til Geforce udover ~
Fra : Fear

Dato : 12-01-01 13:41

:D

Fra : SoS

Dato : 12-01-01 14:25

Alle ...

Selv ;-Þ

SoS

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 12-01-01 15:03

Alle spil! GeForce kortene er jo uden tvivl både de hurtigste og bedste 3D
grafikkort på markedet i øjeblikket!!1 Sorry Voodoo-, Matrox-, ATI- og
andreejere

Fra : DeltaPower

Dato : 12-01-01 23:46

"Anders Albrechtsen" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message
> Alle spil! GeForce kortene er jo uden tvivl både de hurtigste og bedste 3D
> grafikkort på markedet i øjeblikket!!1 Sorry Voodoo-, Matrox-, ATI- og
> andreejere

Også forheksede Voodoo-ejere lærer nok efterhånden at acceptere at vores
hjertebarn er afgået ved unaturlig død...

Jeg nægter dog at skifte mit V5 ud før det brænder af, eller der kommer et
eller andet helt revolutionerende ... har regnet med at det kan holde 4-5
år...

DP

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 13-01-01 00:55

"DeltaPower" <deltapower@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller andet helt revolutionerende ... har regnet med at det kan holde 4-5

He he, Voodoo 5 er et glimrende kort, men jeg tror nu næppe, at det holder
4-5 år . Måske et 1/2 års tid, inden NV20 kortene kommer!
---
Anders

Fra : DeltaPower

Dato : 13-01-01 04:00

> He he, Voodoo 5 er et glimrende kort, men jeg tror nu næppe, at det holder
> 4-5 år . Måske et 1/2 års tid, inden NV20 kortene kommer!

Det holder indtil det bliver skiftet ud. Selvom der måske kommer noget bedre
inden, så er der sku' da ikk nogen grund til at skifte kortet før grafikken
bliver for tung.

Ellers bliver man bare ruineret uden grund ... mit V2 virker da stadig fint
med ret mange spil ... at kvaliteten så er en anden, det kan man lære at
leve med ...

DP

Fra : FeZ

Dato : 13-01-01 20:27

> [...]
bedre
> inden, så er der sku' da ikk nogen grund til at skifte kortet før

Og det tror du ikke sker før om 4-5 år ?

Prøv at se på hvad der er sket de sidste par på PC
fronten generelt og grafikfronten i særdeleshed.

Udviklen sker hurtigere og hurtigere og der er vel
ingen tegn på at det stopper - om 4-5 år er der
måske ikke engang noget der hedder AGP (c:

--
FeZ

Fra : DeltaPower

Dato : 15-01-01 23:09

"FeZ" <fez@mail1.LOVELYSPAM.stofanet.dk> wrote in message

> "DeltaPower" <deltapower@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> bedre
> grafikken
>
> Og det tror du ikke sker før om 4-5 år ?

Tjah ... Mit Voodoo2 holdt i 3 år før jeg blev træt af det ... ku' såmænd
godt ha' kørt videre på det, men UT kører nu engang bedre på et hurtigt kort
.... især hvis man kører med S3TC texturerne ... der kan V2 på ingen måde
følge med...

Indtil videre skal man op i meget hurtige maskiner, før V5 bliver en
flaskehals...

> [...]
>
> Udviklen sker hurtigere og hurtigere og der er vel
> ingen tegn på at det stopper - om 4-5 år er der
> måske ikke engang noget der hedder AGP (c:

jeg vedt det ... kørte med mit Tseng ET4000 indtil 1998, så blev det skiftet
ud med Mystique 220B....

Fandens til forskel på 70 og 220 MHz...

DP