/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Engle
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 29-10-05 08:56

"AF" (Andreas Falk) skrev

Sent: Monday, October 17, 2005 CET 4:49 PM
Subject: Re: Romerst-Katolske præster må måske snart gifte sig
news:4353ba0c$0$41140$14726298@news.sunsite.dk

[ ... file 4652, Liv-2 hypotesen: Checkpoint ... ]

> > Hvad skal vi (som Kirke°, úanset tilhørsforhold) mene om ...
> >
> > 1.
> > Liv andre steder i universet ?
>
> Tja, jeg kan ikke se at Bibelen giver noget klart svar, hverken for eller
> imod. Så der kan sagtens andre steder i universet eksistere intelligent
> liv.
>
> > 2.
> > Evt. et/flere besøg fra Rummet ?
>
> Bibelen rummer da flere beretninger om engle der har besøgt jorden. Også
> Jesus har været her. Men hvis du mener om skabte væsener fra andre kloder
> (altså ikke ovennævnte engle) skulle have været på besøg her på kloden, da
> har jeg endda meget svært ved at se at der kan findes reelle i Bibelen til
> støtte for den tankegang.
>
> > 3.
> > Er Bibelen "inficeret" ?
>
> Inficeret med hvad?
>
> > Er der tale om vranglære (et bedrag), eller hva' ?
>
> Efter min subjektive holdning og min forståelse af Bibelen er det helt
> klart et bedrag, såfremt nogen mener at have oplevet kontakt (eller besøg)
> af skabte væsener (ud over førnævnte engle) fra andre kloder i universet.


Hmm ... dagens andagtstekst fra www.ucb.dk kommer ind på emnet:

=== citat start ===

Lørdag 29. Oktober (2005)

Beskyttet af engle

"Alle engle er jo kun tjenende ånder, der sendes ud for al hjælpe
dem, som skal arve frelsen." Hebr. 1:14

Hvis du tror på Bibelen, må du også tro på engle. Der er mere end 300
henvisninger til dem. Hvordan er de så beskrevet? Svævende væsner med
overvældende sødme? Nej! To beskriver dem ret godt: mange og mægtige. Der
skulle kun en engel til at lukke munden på løven for at redde Daniel og til
at få Peter ud af fængslet den aften, han skulle henrettes. Og husker du
Elisas tjener? Da en hel hær truede dem på livet, bad Elisa Gud åbne
tjenerens øjne. "Herren åbnede den unge mands øjne, og han så, at bjerget
var fuldt af ildheste og ildvogne rundt om Elisa." (2 Kong 6,17) ...

Heaven-Break:
(2005-10-29, CET 08:26:16, delay -0:00:54)
- "Den skal med (andagtsteksten fra United Christian Broadcasters)."

.... Hvis Gud åbnede dine øjne i dag, hvad ville du så se? Engle, der
beskytter børn på vej til skole? Beskytter dig fra spritbilister? Engle,
der stabillserer kirurgens hånd? Beskytter dig, når du sover? Billy Graham
siger: "Hvis du tror, kan du forvente magtfulde engle, der følger dig gennem
livet."

Men hvem er beskyttelsen egentlig for? For dem, der skal arve frelsen.
Hvis du afviser Jesus, går du glip af den ultimative beskyttelse; hvis du
tager imod ham, får du den døgnet rundt. "Herrens engel lejrer sig omkring
dem, der frygter ham, og han udfrier dem." (Sl 34,8)

Læg mærke til, at de ikke lige kommer forbi; nej, de slå lejr, og de
bliver. Du kan hvile trygt under hans vinger. Vær ikke ræd, vær ikke
stresset. Faktisk er det sådan, at selv nogle af verdens rigeste mennesker
ikke har det så trygt og sikkert, som du!

Bibellæseplan: Salme 120, 2.John.1, Ezekiel 45-46

-

Søndag 30. Oktober (2005)

Beskyttet af engle

"Alle engle er jo kun tjenende ånder, der sendes ud for at hjælpe
dem, som skal arvefrelsen." Hebr 1:14

Her er et løfte som du kan tænke på hver dag: "Intet ondt skal ramme dig,
ingen plage skal nå dit telt, for han vil give sine engle befaling om at
beskytte dig på alle dine veje." (Sl 91,10-11) Men englene passer ikke bare
på dig, de respekterer dig. Hør: "Det blev åbenbaret for dem ... - alt det,
som englene begærer at få indblik i." (1 Pet. 1,12) ...

Own-Break:
(2005-10-29, CET 09:34)
Internal markpointer found!

.... Englene er forundret over de gaver, Gud har givet os. Falder
Helligånden på engle? Nej, men den lever i dig. Takker engle Gud for
frelsen? Nej, de har aldrig syndet, men det har du. Blev Kristus en engel?
Nej, han blev menneske som du og jeg, og englene så ærefrygtigt til. Engle
var til stede ved Hans fødsel, Hans død og Hans opstandelse.

De vogter over kirkens arbejde. "Så at Guds visdom i al sin mangfoldighed
nu gennem kirken kan blive gjort kendt for myndigheder og magter i
himmelrummet." (Ef 3,10) Forestil dig engle, der samles for at tale om
kirkens arbejde. "Har du set hvad der sker i Nigeria? ... Der sker store
ting i Australien ... Jeg har lige været i New York, nu skal du høre om de
kristne i the Bronx ... " Guds engle er så involveret i os, at der står i
Biblen: "glem ikke gæstfriheden, for ved at være gæstfrie har nogle uden
selv at vide det haft engle som gæster." (Hebr 13,2)

Own-Break:
(2005-10-29, CET 09:38)
Internal synkronizerüng: www.blr.dk (lørdag d. 29.okt.05 Hebr.13,1-6)

Er det ikke fantastisk? Gud sender sine personlige beskyttere for at
passe på dig. Er det sentimentalt sludder? Nej, det er skriftens entydige
virkelighed. Hvis Jesus er Herre i dit liv, så har du engle, der passer på
dig!

Bibellæseplan: Salme 121, Makus 10, Ezekiel 47-48

=== citat slut ====


Øh ... jeg selv har personlig oplevet - for mange år siden som teenager -
disse åndsmagter. Se evt. ...
0024 news:IEAn9.74008$Qk5.3161998@news010.worldonline.dk

(apropos the "real-Jihad", Ef.6,10-18)

Men derfor vil jeg ikke udelukke, at nogle af beretningerne i Bibelen
vedrørende engle kunne - set med moderne øjne - være *fysiske* skabninger,
altså et udenjordisk besøg fra Rummet ...

Beretningen om dengang Herren besøgte Abraham ved Mamres lund bevidner i
hvert fald, at de 3 personer *spiste* (1.Mos.18,8), hvoraf vi i hvert fald
ved, at 2 af dem var engle (se 1.Mos.19,1), hvilket man nok kun kan gøre -
set med mine uforstandige øjne - dersom man *fysisk* er til stede ...

Heaven-Break:
(2005-10-29, CET 09:16)
- "Amen."

-

Internal

Input classified program (2005-10-28, CET 15:34:43) ?

Heaven-Break:
(2005-10-29, CET 09:25)
- "Det må du gerne."

Thank You, Sir ...

Keyword-code: Zebaot

-

Internal 2

Memory:
4727 news:Wwo8f.72492$Fe7.245741@news000.worldonline.dk

This file 4737 could not be output'ted (across denied) at ...

1. 2005-10-29, CET 09:42

He.4,12-textstring-OUTPUT ?

Jesus:
(2005-10-29, CET 09:50)
- "Det må du gerne ... med ordre fra Mig."

Mr. Lawbreaker (DK-constitution §77):

Stay out of my business or you gonna die !!!

www.blr.dk fredag d. 28 okt. 2005: He.2,18-29

" ... Det er alvorligt at bevæge sig ind i Guds nærhed ..."
vers 20
"Gud er en fortærende ild." (vers 29)


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4737



 
 
Sren Kjeldsen (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Sren Kjeldsen


Dato : 29-10-05 16:09

Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
gang?

Jeg har virkelig svært ved at hitte rede i computersproget, citater, dine
egne ord og muligvis den person du diskuterer med?

Kan du ikke prøve at oplyse mig om dette, da jeg vil få lidt mere ud af at
læse dine indlæg på denne måde?



Benny Bomstærk (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Benny Bomstærk


Dato : 29-10-05 17:13

Sren Kjeldsen wrote:
> Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
> gang?
>
> Jeg har virkelig svært ved at hitte rede i computersproget, citater, dine
> egne ord og muligvis den person du diskuterer med?
>
> Kan du ikke prøve at oplyse mig om dette, da jeg vil få lidt mere ud af at
> læse dine indlæg på denne måde?
>
>


respekt for viljen til at ville fatte disse vanvittige indlæg - hold da
op - impressing


--


BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Sren Kjeldsen (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Sren Kjeldsen


Dato : 29-10-05 17:56

> respekt for viljen til at ville fatte disse vanvittige indlæg - hold da
> op - impressing

Absurde ting har altid interesseret mig... Selvom jeg nok på ingen måde er
enig eller forstår meget af det han skriver, vil jeg godt kunne følge lidt
med i det, hvis der nu skulle dukke nogle "guldkorn" op.



Jesus-loves-you (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 29-10-05 22:34

"Sren Kjeldsen" skrev
news:9RN8f.88$%B2.13@news.get2net.dk

[ ... ]
> > respekt for viljen til at ville fatte disse vanvittige indlæg - hold da
> > op - impressing
>
> Absurde ting har altid interesseret mig... Selvom jeg nok på ingen måde er
> enig eller forstår meget af det han skriver, vil jeg godt kunne følge lidt
> med i det, hvis der nu skulle dukke nogle "guldkorn" op.

Hva' ... er du en "grib" (i ordet absolutte *positive* forstand) ?


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4749



Sren Kjeldsen (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Sren Kjeldsen


Dato : 30-10-05 00:48

>> Absurde ting har altid interesseret mig... Selvom jeg nok på ingen måde
>> er
>> enig eller forstår meget af det han skriver, vil jeg godt kunne følge
>> lidt
>> med i det, hvis der nu skulle dukke nogle "guldkorn" op.
>
> Hva' ... er du en "grib" (i ordet absolutte *positive* forstand) ?

Ja, det kan man da godt kalde mig.
Og når vi nu snakker i billedsprog, så lad mig forklare det ved at sige, at
kødet ikke kan være for mørt eller for råt til mig, før jeg har sat tænderne
i det. Derefter kan det selvfølgelig være, at jeg ikke vil gøre måltidet
færdigt.



Jesus-loves-you (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 31-10-05 19:58

"Sren Kjeldsen" skrev
news:VST8f.170$S27.64@news.get2net.dk

[ ... file 4749 ... ]

> >> Absurde ting har altid interesseret mig... Selvom jeg nok på ingen måde
> >> er enig eller forstår meget af det han skriver, vil jeg godt kunne
> >> følge lidt med i det, hvis der nu skulle dukke nogle "guldkorn" op.
> >
> > Hva' ... er du en "grib" (i ordet absolutte *positive* forstand) ?
>
> Ja, det kan man da godt kalde mig.
> Og når vi nu snakker i billedsprog, så lad mig forklare det ved at sige,
> at kødet ikke kan være for mørt eller for råt til mig, før jeg har sat
> tænderne i det. Derefter kan det selvfølgelig være, at jeg ikke vil gøre
> måltidet færdigt.

I så fald:

Hvad forstår du ved et "guldkorn" ?

(prøv eventuelt at komme med nogle eksempler)


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4766



Sren Kjeldsen (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Sren Kjeldsen


Dato : 31-10-05 20:55

> I så fald:
>
> Hvad forstår du ved et "guldkorn" ?
>
> (prøv eventuelt at komme med nogle eksempler)

F.eks. dengang hvor du kom med den forudsigelse om et jordskælv et eller
andet sted. Der blev jeg interesseret og ville se din reaktion, hvis nu
ulykken ikke hændte.



Jesus-loves-you (01-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 01-11-05 01:12

"Sren Kjeldsen" skrev
news:iFu9f.128$gW7.101@news.get2net.dk

[ ... file 4766 ... ]

> > I så fald:
> >
> > Hvad forstår du ved et "guldkorn" ?
> >
> > (prøv eventuelt at komme med nogle eksempler)
>
> F.eks. dengang hvor du kom med den forudsigelse om et jordskælv et eller
> andet sted. Der blev jeg interesseret og ville se din reaktion, hvis nu
> ulykken ikke hændte.

Aha ... episoden havde jeg rent glemt, og efterkontrollerede ikke.

(Jeg er - billedlig talt - nærmest blot en art "postbud", som modtager,
sorterer og blot skal videresende posten til firmaets "kunder".)

Bibelsk set menes der med en grib noget helt *specifikt*. Og du tilhører
ikke denne kategori (ifølge dit udsagn).


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4769



Jesus-loves-you (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-11-05 12:27

"Jesus-loves-you" skrev
4769 news:Hpy9f.72888$Fe7.246262@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> (Jeg er - billedlig talt - nærmest blot en art "postbud", som modtager,
> sorterer og blot skal videresende posten til firmaets "kunder".)

"Postbud"-rykker (Reminder)

I onsdags var jeg til tandlæge. Under eftersynet blev tandlægen afbrudt,
idet en tandlægeassistent kom ind og spurgte tandlægen om noget vedr.
postbuddet.

Denne havde dagen før (altså i tirsdags) afleveret en pakke, men indholdet
var beskadiget undervejs. Bakken var derfor sendt retur.

Nu her om onsdagen var pakken IGEN beskadiget ved modtagelsen, så tandlægen
sagde til tandlægeassistenten, at hun skulle sige til postbuddet, at pakken
skulle retuneres.

Hændelsen indtraf ca. klokken 11:55-12:10 om onsdagen.

Medens jeg gik fra tandlægen tænkte jeg over dette i relation til ...

4758 news:vGn9f.72789$Fe7.246133@news000.worldonline.dk
>
> "esp-stakken":
> DR1 s136 2005-10-30, CET 23:59:50 (was: P139, GMT 04:41)
> DR1 s135 2005-10-31, CET 00:07:41
> DR1 s145 2005-10-31, CET 00:14:31
> DR1 s146 2005-10-31, CET 00:30:14
> TV3 s138 2005-10-31, CET 00:36:27 ... Thank You, Sir ...
> NRK s140 2005-10-31, CET 00:48:27

Hentydningen var IKKE til at tage fejl af:

FARMAND (DADDY) havde sendt mig en *reminder* pga. pligtforsømmelse ...

Undskyld DADDY.


I de sidste 2 dage fik jeg heller ej tid til at "redigere" esp-stakken, men
det rettes der op på nu.

(*Posten* SKAL åbenbart ud, in the name of the Father).



With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4790



Jesus-loves-you (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-11-05 14:09

"Jesus-loves-you" skrev
4790 news:wAHaf.73270$Fe7.250280@news000.worldonline.dk

[ ... Reminder-program ... ]

> > "esp-stakken":
[ ... ]
> > DR1 s145 2005-10-31, CET 00:14:31


Old-memory from "postbud"-Reminder-program:

-

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-31, CET 00:13:51)
- "Den skal med (DR1 s145)."

Yes, Sir:

Input old News:

=== citat start ===

DR1 s145 man 31 okt (2005, CET) 00:14:31

20:56 (own: 2005-10-30, CET)

Irans åndelige leder angriber Israel

Irans øverste leder erklærer, at den
palæstinensiske "modstandskamp" vil
blive den israelske regerings endeligt.

Ayatollah Ali Khameneis erklæring kom-
mer efter antiisraelske udtalelser fra
Irans præsident Mahmoud Ahmadinejad,
der har skabt international furore.

- Det er modstandskampen i Palæstina,
der utvivlsomt vil føre til det zion-
istiske regimes fald, siger ayatollah
Khameni til det iranske nyhedsbureau
ISNA.

Khamenis erklæring kommer fire dage
efter, at præsident Ahmadinejad
erklærede, at den jødiske stat burde
"fjernes fra verdenskortet".

=== citat slut ====


Og hvorfor skulle dette citat så med ?


Jesus-Break:
(2005-11-04, CET 13:50)
- "Det må du gerne (citér Mig, Luk.6,31)."

4695 news:N138f.72070$Fe7.245526@news000.worldonline.dk
>
> Jesus siger:
>
> "Gør mod andre mennesker sådan,
> som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> (Luk.6,31)


Heri (Khameneis udtalelser) ser vi afguden bæ-på-dåse's sande ansigt ...

4772 news:J7H9f.72908$Fe7.246250@news000.worldonline.dk
>
> Afguden bæ-på-dåse betyder således blot, at under en A-vinter, hvor
> planterne dør pga. lysmangel og kulde, vil der ikke længere være mad nok,
> hvorfor mennesker så er *tvunget* til at æde hinanden. Når der ikke flere
er
> at æde, må du æde dit eget lort. Boon appetit!

Khamemei bist einem SHIRK-worshipper ...

Heaven-break (perhaps 2304, ET):
(2005-11-04, CET 14:05)
- "Bestemt!"

I'm glad to hear Your voice, Sir ...


RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk
>
> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

-

Internal:

NEXT (perhaps file 4794):
Re: Engle

Linked to (Reminder-program) ...
4790 news:wAHaf.73270$Fe7.250280@news000.worldonline.dk
>
> > "esp-stakken":


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4793



Jesus-loves-you (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-11-05 14:29

"Jesus-loves-you" skrev
4793 news:c4Jaf.73278$Fe7.250325@news000.worldonline.dk

[ ... Reminder-program ... ]

> Irans åndelige leder angriber Israel
[ ... ]
> Khamemei bist einem SHIRK-worshipper ...
>
> Heaven-break (perhaps 2304, ET):
> (2005-11-04, CET 14:05)
> - "Bestemt!"

Hmm ... sig mig engang: Hvad ér det, der foregår. Er det en art *markør* ?

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-11-04, CET 14:25)
- "Nemlig!"

Det minder mig "lidt" om Ezekiel-syntax'et fra kap.9 ...

Unidentified voice came:
(2005-11-04, CET 14: ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
14:26
- "Login."

Unidentified voice came:
(2005-11-04, CET 14:28:58, delay -0:01:04 minus some seconds)
- " ... Straffeengle ... "


RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk
>
> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4794



Jesus-loves-you (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-11-05 15:21

"Jesus-loves-you" skrev
4794 news:2nJaf.73285$Fe7.250053@news000.worldonline.dk

[ ... Reminder-program ... ]

Jump ...

Sent: Friday, November 04, 2005 CET 3:18 PM
Subject: Re: Operation Jericko on ? - Was: T-10
4796 news:Q5Kaf.73288$Fe7.250331@news000.worldonline.dk


RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk
>
> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4797



Jesus-loves-you (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-11-05 17:52

"Jesus-loves-you" skrev
4790 news:wAHaf.73270$Fe7.250280@news000.worldonline.dk

[ ... Reminder-program ... ]

> > "esp-stakken":
[ ... ]
> > DR1 s146 2005-10-31, CET 00:30:14

Old-memory from "postbud"-Reminder-program:

-

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-31, CET 00:21:04)
- "Den skal med (DR1 s146)."

Yes, Sir:

Input old News:

=== citat start ===

DR1 s146 man 31 okt (2005, CET) 00:21:54

21:19 (own: 2005-10-30, CET)

Rusland: Skak-ikon kritiser Putin

Den tidligere verdensmester i skak
Garry Kasparov anklager Ruslands
præsident Vladimir Putin for at træde
demokratiet under fode.

Interrupt from ...
4798 news:rVLaf.73305$Fe7.250231@news000.worldonline.dk
A member of 2304:
17:40
- "Amen."

Das war nicht so gut, Russia ...

- Putin har i dagens Rusland genskabt
de mest forfærdelige aspekter af
fortiden, sagde Kasparov ved en
demonstration i Moskva.

- Regeringen fører en politik, der har
som mål at ødelægge de demokratiske
frihedsrettigheder, sagde Kasparov i
anledning af mindedagen for politiske
fanger i sovjettiden.

Europarådet erklærede i juni, at
præsident Putins valg- og parlaments-
reformer vil undergrave demokratiet.

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-10-31, CET 00:26:58)
- "Amen (mht. at undergrave)."

=== citat slut ====


Vi har *også* nogle klager, FARMAND:

Afguden bæ-på-dåse ...

4772 news:J7H9f.72908$Fe7.246250@news000.worldonline.dk
>
> Afguden bæ-på-dåse betyder således blot, at under en A-vinter, hvor
> planterne dør pga. lysmangel og kulde, vil der ikke længere være mad nok,
> hvorfor mennesker så er *tvunget* til at æde hinanden. Når der ikke flere
> er at æde, må du æde dit eget lort. Boon appetit!

Old memory:

1608 news:eEI0c.102128$jf4.6139781@news000.worldonline.dk
>
> Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995
>
> Emne: Russisk hjælp til Iran
>
> NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale om at
> fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den Persiske Bugt.
> Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er tale om en kontrak
> til fem milliarder kroner. Oprindelig begyndte to tyske firmaer i 1974
> under shah-styret på byggeriet af Bushehr-værket. Under krigen mellem
> Irak og Iran blev der anrettet voldsomme ødelæggelser på anlægget.
> (Reuter)

A member of 2304:
17:46
- "Amen."

I'm glad to hear Your voice, Sir ...


RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk
>
> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

-

Internal:

NEXT (perhaps file 4800):
Re: Engle

Linked to (Reminder-program) ...
4790 news:wAHaf.73270$Fe7.250280@news000.worldonline.dk
>
> > "esp-stakken":


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4799



Jesus-loves-you (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-11-05 18:15

"Jesus-loves-you" skrev
4799 news:ClMaf.73307$Fe7.250205@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Vi har *også* nogle klager, FARMAND:
>
> Afguden bæ-på-dåse ...
>
> 4772 news:J7H9f.72908$Fe7.246250@news000.worldonline.dk
> >
> > Afguden bæ-på-dåse betyder således blot, at under en A-vinter, hvor
> > planterne dør pga. lysmangel og kulde, vil der ikke længere være mad
> > nok, hvorfor mennesker så er *tvunget* til at æde hinanden. Når der ikke
> > flere er at æde, må du æde dit eget lort. Boon appetit!
>
> Old memory:
>
> 1608 news:eEI0c.102128$jf4.6139781@news000.worldonline.dk
> >
> > Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995
> >
> > Emne: Russisk hjælp til Iran
> >
> > NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale om at
> > fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den Persiske Bugt.
> > Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er tale om en kontrak
> > til fem milliarder kroner. Oprindelig begyndte to tyske firmaer i 1974
> > under shah-styret på byggeriet af Bushehr-værket. Under krigen mellem
> > Irak og Iran blev der anrettet voldsomme ødelæggelser på anlægget.
> > (Reuter)

DADDY-Break
(2005-11-04, CET 17:54)
- "Jeg er med jer alle dage indtil verdens ende."

Compile with Matt.28,20b ...

Thank You, DAD ...


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4800



Jesus-loves-you (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 04-11-05 19:07

"Jesus-loves-you" skrev
4790 news:wAHaf.73270$Fe7.250280@news000.worldonline.dk

[ ... Reminder-program ... ]

> > "esp-stakken":
[ ... ]
> > TV3 s138 2005-10-31, CET 00:36:27 ... Thank You, Sir ...

Input old News:

=== citat start ===

TV3 DK (s138) man 31 okt (2005, CET) 00:36:27

Historisk grænseaftale i Kashmir

Jordskælvskatastrogen i Asien får nu
Pakistan og Indien til at åbne grænsen
i den adskilte Kashmir-provins. Fra 7.
november vil familier og nødhjælp få
lov til at krydse grænsen syv
forskellige steder, aftale Indien og
Pakistan sent lørdag efter lange
forhandlinger. Den historiske
grænseåbning var tæt på at blive
aflyst af terrorbomberne mod Indiens
hovedstad New Dehli (own i lørdags), men Pakistans
hårde fordømmelse af angrebet fik
forhandlingen tilbage på sporet,
skriver BBC

30. okt 10:33 (CET, red.)

=== citat slut ====


Memory:
.... men Pakistans hårde fordømmelse af angrebet ...

Thank You, Sir ...

-

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-11-01, CET 06:17:17)
- "Den skal med (DR1 s134)."

Yes, Sir:

Input old News:

News:

=== citat start ===

DR1 s134 tir 01 nov (2005, CET) 08:49:54

23:22 (2005-10-31, CET, red.)

Pakistan kalder bomber for ussel terror

Indiens premierminister Manmohan Singh
har meddelt Pakistans præsident Pervez
Musharraf, at der er tegn på, at
militante grupper i Pakistan stod bag
weekendens bombesprængninger i New
Delhi, der dræbte 59 og sårede over 100

Singh mindede Musharraf om, at Pakistan
har lovet at bekæmpe terrorisme.

Indien har været tilbageholdende med at
beskylde nogen for terrorbomberne, som
en islamisk gruppe med forbindelse til
Kashmir har påtaget sig skylden for.

Musharraf har fordømt bomberne som en
ussel terrorhandling, og han lover at
hjælpe med at opklare sagen.

=== citat slut ====


Memory:
Musharraf har fordømt bomberne som en
ussel terrorhandling, og han lover at
hjælpe med at opklare sagen.

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-11-01, CET 08:58:30)
- "Amen (*1)."

*1:
Means: Good job, Sir!


RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk
>
> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

-

Internal

"esp-stakken":
TV2 s132 2005-11-01, CET 10.09.58
TV2 s130 2005-11-01, CET 11:28:12
NRK s140 2005-11-01, CET 11:35:42
TV2 s138 2005-11-04, CET 12:44


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4803



Benny Bomstærk (04-11-2005)
Kommentar
Fra : Benny Bomstærk


Dato : 04-11-05 17:39

Jesus-loves-you wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 4769 news:Hpy9f.72888$Fe7.246262@news000.worldonline.dk
>
> [ ... ]
>
>>(Jeg er - billedlig talt - nærmest blot en art "postbud", som modtager,
>>sorterer og blot skal videresende posten til firmaets "kunder".)
>
>
> "Postbud"-rykker (Reminder)
>
> I onsdags var jeg til tandlæge. Under eftersynet blev tandlægen afbrudt,
> idet en tandlægeassistent kom ind og spurgte tandlægen om noget vedr.
> postbuddet.
>
> Denne havde dagen før (altså i tirsdags) afleveret en pakke, men indholdet
> var beskadiget undervejs. Bakken var derfor sendt retur.
>
> Nu her om onsdagen var pakken IGEN beskadiget ved modtagelsen, så tandlægen
> sagde til tandlægeassistenten, at hun skulle sige til postbuddet, at pakken
> skulle retuneres.
>
> Hændelsen indtraf ca. klokken 11:55-12:10 om onsdagen.
>
> Medens jeg gik fra tandlægen tænkte jeg over dette i relation til ...
>
> 4758 news:vGn9f.72789$Fe7.246133@news000.worldonline.dk
>
>>"esp-stakken":
>>DR1 s136 2005-10-30, CET 23:59:50 (was: P139, GMT 04:41)
>>DR1 s135 2005-10-31, CET 00:07:41
>>DR1 s145 2005-10-31, CET 00:14:31
>>DR1 s146 2005-10-31, CET 00:30:14
>>TV3 s138 2005-10-31, CET 00:36:27 ... Thank You, Sir ...
>>NRK s140 2005-10-31, CET 00:48:27
>
>
> Hentydningen var IKKE til at tage fejl af:
>
> FARMAND (DADDY) havde sendt mig en *reminder* pga. pligtforsømmelse ...
>
> Undskyld DADDY.
>
>
> I de sidste 2 dage fik jeg heller ej tid til at "redigere" esp-stakken, men
> det rettes der op på nu.
>
> (*Posten* SKAL åbenbart ud, in the name of the Father).
>
>
>
> With kind regards,
> Mogens Kall, The servant of Michael
> --
> SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
> 4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
> Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
> (use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4790
>
>


jaja - det kender jeg godt!
jeg havde glemt at binde snørebåndene og så gik jeg hjem og laved
aftensmad.

Det er helt sikkert vorherre der var skyld i at sovsen skilte fordi jeg
havde glemt at snøre snørebåndene!!

Nu bruger jeg velcro, for jeg hader sovs der skiller!!!


--


BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Harald Mossige (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Harald Mossige


Dato : 29-10-05 18:49


"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
news:HgM8f.81$jR4.30@news.get2net.dk...
> Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
> gang?
>
> Jeg har virkelig svært ved at hitte rede i computersproget, citater, dine
> egne ord og muligvis den person du diskuterer med?
>
> Kan du ikke prøve at oplyse mig om dette, da jeg vil få lidt mere ud af at
> læse dine indlæg på denne måde?

Du må forvente å ikke få svar siden du kutter bort så mye av forige melding
at ingen skjønner hvilken melding du komenterer.

HM



Sren Kjeldsen (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Sren Kjeldsen


Dato : 29-10-05 18:54

>> Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
>> gang?
>>
>> Jeg har virkelig svært ved at hitte rede i computersproget, citater, dine
>> egne ord og muligvis den person du diskuterer med?
>>
>> Kan du ikke prøve at oplyse mig om dette, da jeg vil få lidt mere ud af
>> at
>> læse dine indlæg på denne måde?
>
> Du må forvente å ikke få svar siden du kutter bort så mye av forige
> melding
> at ingen skjønner hvilken melding du komenterer.
>
> HM

Dette var et generelt ønske ang. ALLE hans indlæg.
Der var ikke noget specielt der skulle udvælges i denne forbindelse.



AF (29-10-2005)
Kommentar
Fra : AF


Dato : 29-10-05 19:53

Sren Kjeldsen skrev i news:OGO8f.91$xc4.34@news.get2net.dk

[ ... ]
> Dette var et generelt ønske ang. ALLE hans indlæg.
> Der var ikke noget specielt der skulle udvælges i denne forbindelse.

Glem Harald normann - han mener at man skal klippe helst ingenting og blot
citere selv meget lange indlæg for blot at kommentere med 1 eller 1½ linie.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*


Harald Mossige (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Harald Mossige


Dato : 29-10-05 23:05


"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
news:OGO8f.91$xc4.34@news.get2net.dk...
> >> Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
> >> gang?
> >>
> >> Jeg har virkelig svært ved at hitte rede i computersproget, citater,
dine
> >> egne ord og muligvis den person du diskuterer med?
> >>
> >> Kan du ikke prøve at oplyse mig om dette, da jeg vil få lidt mere ud af
> >> at
> >> læse dine indlæg på denne måde?
> >
> > Du må forvente å ikke få svar siden du kutter bort så mye av forige
> > melding
> > at ingen skjønner hvilken melding du komenterer.
> >
> > HM
>
> Dette var et generelt ønske ang. ALLE hans indlæg.
> Der var ikke noget specielt der skulle udvælges i denne forbindelse.

Like fullt, du har fjernet så mye at ingen kan vite hvem du mener.

HM



Britt Malka (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Britt Malka


Dato : 30-10-05 10:35

On Sat, 29 Oct 2005 19:53:39 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Dette var et generelt ønske ang. ALLE hans indlæg.

Problemet er, at du ikke giver os mulighed for at vide, hvem HAN er,
fordi du ikke har en linje forven i brevet, der fortælle, hvem du
svarer.

Tjek evt. her for yderligere oplsyninger om, hvordan man bør skrive i
en nyhedsgruppe:

http://www.usenet.dk

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?
http://www.tips-og-tricks.com/ebogvalider.html

Jesus-loves-you (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 29-10-05 22:34

"Sren Kjeldsen" skrev
news:HgM8f.81$jR4.30@news.get2net.dk

[ ... file 4737 ... ]

> Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
> gang?
>
> Jeg har virkelig svært ved at hitte rede i computersproget, citater, dine
> egne ord og muligvis den person du diskuterer med?
>
> Kan du ikke prøve at oplyse mig om dette, da jeg vil få lidt mere ud af at
> læse dine indlæg på denne måde?

Øh ... jeg skal ærlig tilstå, at disse mine indlæg ofte bliver en rodebunke,
fordi vi har at gøre med et meget *komplekst* system (apropos Rom blev jo
ikke bygget på én dag).


1 punkt.

Som oftest angiver jeg altid øverst i et indlæg (også i nyoprettede tråde)
en (internet)-afsender-adresse.

Herved giver jeg en eventuewl læser mulighed for at holde sig "opdateret"
....

-

2 punkt.

Dernæst bliver der indrykket i originalteksten et tegn (>) i så godt som
*alle* indlæg på newsgrupperne (når der benyttes Outlook Express) ved svar.

Syntaxet er:

1.
A opretter en ny tråd, hvori der står:
Hej.

2.
B besvarer A's indlæg, hvorved der kommer til at stå:
> Hej
Heysan A

3.
C besvarer B's indlæg, hvorved der kommer til at stå:
> > Hej
> Heysan A
Dav nummer B

.... og så fremdeles.

I mine indlæg har jeg forsøgt at *opretholde* dette syntax, således at man
ret hurtigt kan orientere sig og skelne mellem de forskellige besvarelser
(herunder personer, feedback-meddelser osv.)

Det er sikkert heri, at du blev "forvirret".

Syntaxet var følgende (tidsmæssig set):

(MK = mig, Mogens Kall)
(AF = Andreas Falk)

MK news:7FI3f.70761$Fe7.241734@news000.worldonline.dk 4646
AF news:434f9016$0$49009$14726298@news.sunsite.dk
MK news:43525764$0$8801$edfadb0f@dread14.news.tele.dk 4647
AF news:43526ea0$0$41137$14726298@news.sunsite.dk
MK news:4352902e$0$8802$edfadb0f@dread14.news.tele.dk 4651
AF news:4352a2a0$0$41138$14726298@news.sunsite.dk
MK news:43537c9d$0$8874$edfadb0f@dread14.news.tele.dk 4652
AF news:4353ba0c$0$41140$14726298@news.sunsite.dk
MK news:43579c48$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk 4661

Men for at undgå irrelevante informationer citerede jeg i min nyoprettede
tråd (file 4737) blot information fra følgende indlæg:

MK news:43537c9d$0$8874$edfadb0f@dread14.news.tele.dk 4652
AF news:4353ba0c$0$41140$14726298@news.sunsite.dk

Vedrørende *mine* indlæg i kommunikationen:
Læser du således en af mine meddelser, hvor jeg giver læserne en grundig
udredning med mange henvisninger til tidligere indlæg, og du allerede har
indsigt i dette (og forstået budskabet), kan du således som oftest springe
frem til de aktuelle linier, hvor tegnet (>) udebliver ...

-

3. punkt

Nederst i så godt som alle mine indlæg nummereres disse. Herved kan jeg selv
(og andre) hitte rede i rodebunken ...

Fortløbende opdateres informationsfilen (ligeledes nederst i alle indlæg),
hvori Link'ene til samtlige indlæg er angivet (i nummerrækkefølge), således
at alle filerne (mine indlæg) kan *efterkontrolleres* ved selvsyn.

Sidste opdateringsfil er således:
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk

(den er altså allerede ved at blive forældet, desværre)

-

Mht. denne konkrete tråd:

Den udsprang af en samtale med Andreas Falk, men udviklede sig ret hurtig
til at skifte emne, hvorfor jeg valgte at oprette en helt ny tråd i håbet
om, at det nye emne kunne blive drøftet med en seriøs *konstruktivt* kritik
her på nyhedsgruppen.

Denne *efterlyses* fortsat (apropos the checkpoint) ...

-

Håber herved at evt. forvirrig er afklaret.

Okay ?


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4750



Sren Kjeldsen (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Sren Kjeldsen


Dato : 30-10-05 00:47

> Håber herved at evt. forvirrig er afklaret.
>
> Okay ?

Skal lige tjekke det igennem et par gange mere, men tror det er til stor
hjælp. Tak skal du have.



Cyril Malka (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 30-10-05 10:22

Sren Kjeldsen wrote:
>>Håber herved at evt. forvirrig er afklaret.
>>
>>Okay ?
> Skal lige tjekke det igennem et par gange mere, men tror det er til stor
> hjælp. Tak skal du have.

Du skal også lige huske at have med, hvem, du svarer til, lige som jeg
har "Søren Kjeldsen wrote", så man ved, hvem du svarer.

Og så er du helt med.

--
Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... My mind is made up, don't confuse me with facts.

Jesus-loves-you (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 31-10-05 19:58

"Sren Kjeldsen" skrev
news:ORT8f.168$_27.34@news.get2net.dk

[ ... file 4750 ... ]

> > Håber herved at evt. forvirrig er afklaret.
> >
> > Okay ?
>
> Skal lige tjekke det igennem et par gange mere, men tror det er til stor
> hjælp. Tak skal du have.

You're welcome ...

(ellers så spørg bare igen. Det koster jo ikke noget)


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4765



Britt Malka (30-10-2005)
Kommentar
Fra : Britt Malka


Dato : 30-10-05 10:32

On Sat, 29 Oct 2005 17:09:15 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Dine indlæg ser ud til at involverer flere personers diskussioner på én
>gang?

Hvem svarer du?

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?
http://www.tips-og-tricks.com/ebogvalider.html

Jesus-loves-you (29-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 29-10-05 21:37

"Jesus-loves-you" skrev
4737 news:EWF8f.72573$Fe7.245388@news000.worldonline.dk

[ ... file 4652, Liv-2 hypotesen: Checkpoint ... ]

> ... Falder
> Helligånden på engle? Nej, men den lever i dig. Takker engle Gud for
> frelsen? Nej, de har aldrig syndet, men det har du. ...

I Jobs Bog står der følgende:

(Jobs ven Elifaz' tale)

End ikke sine tjenere tror Ham (own: Gud),
hos Sine tjenere finder Han fejl,
(Job 4,18)

Og i Apostlen Peters Andet brev står der følgende:

Thi Gud skånede ikke de engle, der syndede
(2.Pet.2,4 )

Samt ...

Og de engle, som ikke varetog deres
høje hverv, men forlod deres bolig,
har Han holdt forvaret med evige
lænker i mørket indtil dommen på
den store dag°.
(Jud 6)


Konklusion:
Så engle kan - Bibelsk set - (ligesom mennesker) altså godt begå
fejl ...


Spørgsmålet er så blot:

Gælder det *samtlige* forseelser (for engles vedkommende) ?

Dette har jeg IKKE hidentil kunne finde et tilfredsstillende svar på i
Bibelen, men jeg er jo også ret bælgøjer og klog-i-egne-tanker ...

Måske *du*, kære læser, kender svaret ?


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4746



Jesus-loves-you (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 31-10-05 19:12

"Jesus-loves-you" skrev
4737 news:EWF8f.72573$Fe7.245388@news000.worldonline.dk

[ ... internal business. Do NOT read this file ... ]

> www.blr.dk fredag d. 28 okt. 2005: He.2,18-29
>
> " ... Det er alvorligt at bevæge sig ind i Guds nærhed ..."
> vers 20
> "Gud er en fortærende ild." (vers 29)

Memories:
3917 news:UjN7e.112760$Vf.4177981@news000.worldonline.dk
4727 news:Wwo8f.72492$Fe7.245741@news000.worldonline.dk
4737 news:EWF8f.72573$Fe7.245388@news000.worldonline.dk
4740 news:GUG8f.72585$Fe7.245809@news000.worldonline.dk
4742 news:nOJ8f.72600$Fe7.245719@news000.worldonline.dk
4761 news:ZDs9f.72827$Fe7.246242@news000.worldonline.dk

Ved du - for resten - *hvem* du minder mig om ?

De 10 spejdere (kujoner var de) !!!

Non Maskable Iinterrupt-jump to 4.Mos.14,9 ...

DADDY/Jesus-or-2304-Break:
(2005-10-31, CET 18:57, GMT 17:57)
- "Jeg er med jer ..."

Øh ... på grund af úopmærksomhed vides det ej, om det var DADDY, Jesus eller
2304, som talte ...

Thank You, DADDY/Jesus-and-2304 ...

Mr. Lawbeaker ... lister to my voice:

*You* are still standing in "my" line of fire!!!

Memory (friendly fire):
3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk
3169 news:v_rid.62365$Vf.3050275@news000.worldonline.dk

(Jeg er IKKE kaldet til at være *børne*-passer!)

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-10-31, CET 19:10)
- "Det må du gerne (OUTPUT message ?)."

Thank You, Sir!


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4762



Jesus-loves-you (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 31-10-05 19:30

"Jesus-loves-you" skrev
4762 news:D8t9f.72836$Fe7.246228@news000.worldonline.dk

[ ... internal business. Do NOT read this file ... ]

NMI-interrupt from ...
4763 news:3kt9f.72841$Fe7.246237@news000.worldonline.dk

DADDY-Break:
(2005-10-31, CET 19:24, GMT 18:24)
- "Gå i forbøn for dem ØJEBLIKKELIG."

Herre ... Forbarm Dig over os.

(Hole-file stioll on ... )

Please Lord, have mercy in the name of Jesus Christ

Heaven-Break
18:28
- "Amen."

- "Vi går i forbøn for jer."

Thank You, friends ...


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4763



Jesus-loves-you (31-10-2005)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 31-10-05 19:52

"Jesus-loves-you" skrev
4763B news:8ot9f.72843$Fe7.246103@news000.worldonline.dk

[ ... internal business. Do NOT read this file ... ]
>
> NMI-interrupt from ...
> 4763 news:3kt9f.72841$Fe7.246237@news000.worldonline.dk

The file is now 4763A.

> DADDY-Break:
> (2005-10-31, CET 19:24, GMT 18:24)
> - "Gå i forbøn for dem ØJEBLIKKELIG."
>
> Herre ... Forbarm Dig over os.
>
> (Hole-file stioll on ... )
>
> Please Lord, have mercy in the name of Jesus Christ
>
> Heaven-Break
> 18:28
> - "Amen."
>
> - "Vi går i forbøn for jer."
>
> Thank You, friends ...

DADDY-Break:
(2005-10-31, CET 19:31:47)
- "Jeg straffer den slags ting!"

19:40:40 (minus some few seconds)
- "Jeg fører jer med stærk hånd ..."

Hmm ... måske tænker Farmand° her på "USS Nimitz - verschollen ist".

19:40:49
- "Stol på Mig."

This file 4742 could not be output'ted (across denied) at ...

1. 2005-10-31, CET 19:49


With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4764



N/A (23-10-2008)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 23-10-08 17:00



Jesus-loves-you (23-10-2008)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 23-10-08 17:00

"Jesus-loves-you" skrev

Newsgroups: News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Wednesday, March 08, 2006, CET 12:25, GMT 11:25
Subject: Kunstig intelligens ? - Was: Engle
5180 news:lazPf.8437$Cl2.136968@news000.worldonline.dk
>
> "Jesus-loves-you" skrev
> Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
> Sent: Saturday, October 29, 2005 CET 08:55
> Subject: Engle
> 4737 news:EWF8f.72573$Fe7.245388@news000.worldonline.dk
>
> [ ... uddrag af en samtale mellem mig og AF ... ]
>
> > > > Hvad skal vi (som Kirke°, úanset tilhørsforhold) mene om ...
> > > >
> > > > 1.
> > > > Liv andre steder i universet ?
> > >
> > > Tja, jeg kan ikke se at Bibelen giver noget klart svar, hverken for
> > > eller imod. Så der kan sagtens andre steder i universet eksistere
> > > intelligent liv.
> > >
> > > > 2.
> > > > Evt. et/flere besøg fra Rummet ?
> > >
> > > Bibelen rummer da flere beretninger om engle der har besøgt
> > > jorden. ...
> [ ... ]
> > Men derfor vil jeg ikke udelukke, at nogle af beretningerne i Bibelen
> > vedrørende engle kunne - set med moderne øjne - være *fysiske*
> > skabninger, altså et udenjordisk besøg fra Rummet ...
> >
> > Beretningen om dengang Herren besøgte Abraham ved Mamres lund bevidner i
> > hvert fald, at de 3 personer *spiste* (1.Mos.18,8), hvoraf vi i hvert
> > fald ved, at 2 af dem var engle (se 1.Mos.19,1), hvilket man nok kun kan
> > gøre - set med mine uforstandige øjne - dersom man *fysisk* er til
> > stede ...
>
>
> Experiment no 1 blev gennemført (med succes) netop med det formål at
> udforske dette nærmere. Se evt. ...
> 3792 news:51e4e.109497$Vf.4161685@news000.worldonline.dk
>
>
> Der har på den baggrund meldt sig et relevant spørgsmål i tilknytning til
> bl.a. følgende udtalelse:
>
> 3578 news:0vZHd.84401$Vf.3753377@news000.worldonline.dk
> >
> > Der findes antydninger i Bibelen af et sådant besøg fx. fra Genesis om
> > at gudesønnerne tog menneskedøtre til hustruer og fik afkom med dem
> > (1.Mos.6,2-4).
>
> Øh ... ren genetisk set finder jeg det útænkeligt, at 2 så forskellige
> arter tilfældigvis skulle have så meget tilfælles, at de kan få afkom (ved
> mindre de selvfølgelig har *fælles* oprindelse; underforstået at det
> biologiske liv her på Jorden slet-og-ret IKKE blev dannet her men kom
> udefra som en art "infektion") ...
>
> Men selv her er der noget úlogisk: Tænk blot på hvor lidt der i grunden
> skal til (mht. genetiske variationer), førend 2 arter (her på Jorden)
> IKKE længere kan få levedygtigt afkom. En hest og et æsel kan få afkom i
> form af et muldyr, men dette er ikke forplantningsdygtigt! Homo Sapiens
> kan ikke få afkom med en Chimpanse, endskønt 98,4% af vores gener er
> *identiske*!
>
> Jeg antager derfor - såfremt der er noget om snakken mht. Liv-2 hypotesen
> i relation til 1.Mos.6,2-4 (úanset om vi har fælles oprindelse eller ej) -
> at forklaringen må være, at Liv-2 ganske enkelt har "omformuleret" sin
> egen genetiske kode (uanset hvordan den oprindelige kodes kemiske
> bestanddele så end er sammensat) til et DNA-kodesprog, som er *identisk*
> med Homo Sapiens. (Dette er dog et meget omfattende og tidskrævende
> arbejde).
>
> Hvorfor dette logik (kunne et menneske så spørge) ?
>
> For mig at se må *alle* biologiske livsformer i Universet til
> syvende-og-sidst udmunde i, at kemiske stoffer omsættes, hvorved
> livsprocessen kan muliggøres. Alle de nødvendige kemiske stoffer hertil må
> tilvejebringes på en-eller-anden måde (fx. konstrueres udfra en
> "arkitekt-tegning" a la DNA/RNA-koden eller noget andet).
>
> Om et kemiske stof, der konkret bruges i en sammenhæng (fx. et enzym),
> bliver tilvejebragt på den ene eller den anden måde, er for så vidt
> bedøvende ligegyldigt, hvis blot stoffet er funktionsdygtigt (og at der
> undervejs i konstruktionsprocessen ikke er dannet skadelige (giftige)
> stoffer som et biprodukt) ...
>
>
> Denne antagelse (og dermed midlertidige konklusion) åbner op for en
> teoretiske mulighed, og spørgsmålet lyder derfor:
>
> Kan det tænkes, at der med Liv-2_kontakten er tale om
> kontakt med en *kunstig* intelligens (dvs. robotter) ?
>
>
> Hmm ... hvis jeg skulle rejse i Rummet over store afstande, da ville jeg
> nok sende nogle "spejdere" ud (i forvejen) for at udforske
> The-New-World ...
>
>
> I Liv-2 hypotesen (set udfra en kristen synsvinkel) taler vi om ...
>
> 4507 news:YyQZe.68945$Fe7.232271@news000.worldonline.dk
> >
> > > > Øh ... det var på en måde ærgeligt, at jeg ikke fik dig overbevist
> > > > om den hypotetiske mulighed, at en udenjordisk civilisation
> > > > *allerede* ér her i vort solsystem.
> > >
> > > Nej, hvorfor skulle der dog være dèt? Og hvor skulle en hel
> > > udenjordisk civilization i så fald opholde sig? På Månens bagside
> > > eller i Solens centrum? På Mars?
> >
> > Det er meget svært at holde en rumby (The Mothership) på ca. 2304 km i
> > diameter (apropos Åb.21,16) skjult. Den er jo - i så fald - være på ca.
> > 2/3 af Månens størrelse !
> >
> > Selv med de henved 66 meter tykke "bymure" (apropos Åb.21,17), vil en
> > stor meteor sagtens kunne "punktere" byen.
> >
> > Ergo må de - i så fald, teoretisk set - have et "forsvars"-system,
> > basseret på at kunne puffe disse genstande bort i tide. Hertil kræves
> > information om deres tilstedeværelse, og hvordan kan man tilegne sig dem
> > uden en art radar-system (som jo vil kunne spores af os her fra
> > Jorden) ?
> >
> > Behøver man nødvendigvis 24 timer i døgnet at udsende radar-signaler ?
> >
> > (Genstandene er jo ikke atom-missiler (som her på Jorden), hvor der kun
> > er måske 10 minutters varsel. De kan iagttages i mange måneder FORUD for
> > et eventuelt sammenstød)
>
>
> Såfremt vi dropper al science-fiction snak (angående rumrejser) og
> UDELUKKENDE anskuer de teoretiske muligheder udfra en sund, jordnær
> videnskablig synsvinkel, må vi nok konkludere, at en så stor genstand som
> 2304 (The Mothership) kræver meget energi og maskinkraft for at kunne
> accelerere op til en rimelig hastighed (ifølge Newtons love). En rumrejse
> må derfor tage uendelig lang tid ...
>
> Derimod vil en lille ubemandet robot (igen ifølge Newtons love) langt
> lettere kunne accelereres op til ... ja måske ligefrem henved 10% af
> lysets hastighed (er ikke helt usandsynligt).
>
> En mulig fremgangsmåde kunne være følgende:
>
> 4465 news:ypDYe.68636$Fe7.231421@news000.worldonline.dk
> >
> > Jens Martin Knudsen, en kendt Marsforsker, som nu desværre er død,
> > udtalte sig positivt angående dette (mht. rum-rejsen).
> >
> > Man taler om at bygge satellit-robotter, der er udstyret med et stort
> > sejl (ca. på størrelse med Texas), akkurat ligesom skibe har sejl.
> > Solvinden skulle således puffe til sejlet, hvorved satellitten acceleres
> > op i hastighed..
> >
> > Jeg kan ikke huske, hvad dforskerne anslog en rejse til nærmeste
> > stjernesol ville tage (4,4 lysår). Jeg tror det var noget i retning af
> > henved 100 år.
> >
> > Man kunne forbedre denne rejseform (teoretisk set) ...
> >
> > Placeres store spejle i kredsløb om fx. Venus (hvorved de jævnligt kunne
> > fastholdes pga. tyngdefeltet), så kunne man faktisk *koncentrere*
> > sollyset (og solvinden) i en art "lys-motorvej" til den aktuelle
> > destination ...
> >
> > Herved skulle rejsetiden kunne forkortes ganske meget ...
> >
> > Så helt úrealistisk anser jeg det ikke rumrejser.
>
>
> Med andre ord er det - for mig at se - realistisk, at første kontakt med
> Liv-2 (hypotetisk set) bliver kontakt med en af deres robotter, altså
> *kunstig* intelligens!
>
> Og det så også gør sig gældende i dette *konkrete* tilfælde (under
> henvisning til bl.a. fil 3792) vides ikke på nuværend tidspunkt. Men helt
> udelukke det (på forhånd), kan jeg faktisk ikke!!!
>
> Et nyt spørgsmål opstår i den forbindelse:
>
> Sæt nu den dersens robot er blevet psykotisk ?
> (apropos 2.King 19,35 Esajas (Isaiah) 37,36)
>
> Denne mulighed må også (til stadighed) *efterkontrolleres*.


and ...

Newsgroups:
News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Wednesday, October 22, 2008 1:56 AM
Subject: Militært topmøde i Finland -
Was: ... (Har russerne skidt i bukserne ?)
... (above Sudan)
... (Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?) ...
8117 news:gdlq7u$1e7c$1@newsbin.cybercity.dk
>
> Subject: Det amerikanske krigsskib Mount Whitney ankommet i Poti, Georgia
> 7958 news:g9r3t5$2094$1@newsbin.cybercity.dk
> >
> > > Er dette en art ...
> > >
> > > Lad ET "pløje marken"
> > >
> > > ... oder was ?...
> >
> >
> > Whitney ??? ... (memory on from) ...
> [ ... ]
> > (Der er ingen tvivl her. Den interne kode er *genkendt*, The BODYGUARD!)
> >
> > Øh ... Jeg tror minsandten, at der her er en "lille" indirekte
> > hentydning til dig, ET ...
> >
> > Perhaps like saying:
> >
> > Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?
>
>
> News:
>
> === citat start ===
>
> SVT Text 138 Ons 22 okt (2008, CET) 00:21:05
>
> (Utrikes Publicerad 21 oktober, efter kl 16)
>
> Militært toppmøte i Finland
>
> Några av USA's och Rysslands høgsta
> militæra chefer møttes i dag i Vanda,
> utanfør Helsingfors, før att bl.a.
> diskutera situationen i Georgien.
>
> Enligt amerikanska kællor var syflet
> att førsøka førbættra relationerna
> mellan lænderna och møtet førberedes
> i hemlighet på ryskt initiativ.
>
> Det var den amerikanske førsvars-
> chefen amiral Mike Mullen och
> den ryske generalstabschefen general
> Nikolaj Makarov som træffades.
>
> Makarov och Mullen har aldrig
> tidigare træffats personligen.
>
> === citat slut ====
>
>
> Forbedre relationerne ?
>
>
> Hmm ...
>
> Compare with ...
>
> (Kilde: Berlingske Tidende, Fredag den 10. oktober 2008, side 18-19)
>
> === citat start ===
>
> Russerne øver sig i atomkrig - igen
>
> Rusland er i gang med en storstilet militærøvelse, hvor en tredjedel af
> landets koldkrigsbombefly, der kan udstyres med atomvåben, er sendt i
> luften. Russisk militæranalytiker kalder det "et scenarie fra en atomkrig
> mod USA".
>
> af Sten Jensen
>
> Rusland har sendt en tredjedel af sin flyvende atomslagstyrke i luften som
> led i den største og mest kostbare militærøvelse siden 1984, da Den Kolde
> Krig stadig var på sit højeste.
>
> [ ... ]
>
> ... den russiske forsvarsanalytiker ... " ... forberede lederne i
> militæret, indenrigsministeriet og civile ... myndigheder på en mulig
> fremtidig konfrontation med Vesten," tilføjer Felgenhauer.
> ...
> === citat slut ====
>
>
> Så dét kan ikke være forklaringen (at forbedre relationerne endskønt
> russerne foregiver dette), for i så fald ville man ikke være så rapkæftet.
>
>
> Næ ... Sandheden er nok snarere, på baggrund af ...
>
> 8112 news:gdev89$clg$1@newsbin.cybercity.dk
> >
> > Sent: Sunday, September 14, 2008, CET 12:42, GMT 10:42
> > Subject: Re: Rusland begyndte angrebskrigen mod Georgien
> > og skal derfor straffes
> > 8000 news:gaipr0$2fc1$1@newsbin.cybercity.dk
> > >
> ... > ... Not only making the waging of aggressive war
> ... > unlawful, but, for the first time, making the states-
> ... > men, who led their countries into an aggressive war,
> ... > personally responsible for what they had done."
> ... >
> ... > Lord Shawcross,
> ... > Nrnberg prosecutor 1945.
> > > > [ ... ]
> > > > > To the International Court of Justice,
> > > > >
> > > > >
> > > > > Der rejses hermed *tiltale* mod ledelsen i Rusland...
> [ ... ]
> > > > > Subject: Re: ET-indicium ? - Kæmpemeteor slog ned i Sudan -
> > > > > Was: ... (the Terminator-program) ...
> > [ ... ]
> > > ... > Nordkorea afviser rygter om syg Kim
> > [ ... ]
> > > > (Kim Jong Il på bild)
> > > [ ... ]
> > > > Hva ... Kan kadaveret (the zombi) så også gå (rundt) og snakke (og
> > > > føre en såkaldt normal samtale) ? ...
>
>
> ... at
>
> 6217 news:cOcHh.22$gI7.10@news.get2net.dk
> >
> > Øh ... Det lader til at det ene hold frygter, at det andet hold er et
> > regulært tæskehold, og fordi de muligvis er bange for at få tæsk, ...
>
>
> Hmm ... (input memory from) ...
>
> Subject: Amerikansk stridspilot skulle skjuta ned UFO i maj 1957 over
> Sydøstengland
> 8115 news:gdi5v9$2bum$1@newsbin.cybercity.dk
>
>
> Just relax. They are (our) friends...
>
> ET-Break:
> (2008-10-22, Wednesday, day no 296, CET 00:18:59, delay 0)
> (2008-10-21, Tuesday, day no 295, GMT 22:18:59, delay 0)
> - "Neighbour."
>
>
>
> (Just relax)...
>
> CET 01:20
> - "Partner."
>
>
> Hmm ... (memory on from) ...
>
> 7964 news:48c2fb2f$0$90268$14726298@news.sunsite.dk
> >
> > > > Hva', har "slædehunden" bidt dig i røven, Putin ?
> > >
> > > Svar mig (helt ærligt, "Anna"):
> > >
> > > Er det dig, som har lavet bæ i dine bukser ?
> > >
> > > (Jeg synes, der lugter af lort.)
> >
> >
> > Inside Russia ?
> >
> >
> > And then I heard another ET-voice said:
> > CET 23:36
> > - "Burn them out."
>
>
> Forsøger russerne (eller rettere sagt Putins hær) at gemme sig i
> amerikanernes "skørt", akkurat som et pattebarn gemmer sig i sin moders
> skørt, når "lokummet" brænder...
>
> ET (to Putin and his men):
> CET 01:06
> - "It won't help."
>
> CET 01:06
> - "You."
>
> Means:
> Drop det (det vil ikke hjælpe dig)
>
> CET 01:12
> - "Rotte."
>
> (Altså) ET. Sådan kan man ikke sige. Det minder jo "lidt" for meget om
> Nazisternes race(udryddelse)...
>
> CET 01:35
> - "Jeg ved det."
>
> CET 01:40
> - "(Einem smutter)."
>
> CET 01:40
> - "Sorry."
>
> -
>
> Einem memory-interrupt came:
> > Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?
>
> CET 01:42
> - "I'm right here."
>
> CET 091:43
> - "Sir."
>
> CET 01:43
> - "(Order)."
>
> CET 01:43
> - "Protect."
>
> CET 01:43
> - "Innocent."
>
> CET 01:43
> - "People."
>
> CET 01:44
> - "Like you."
>
> (Thank You, Sir ...
> )
>
> (And Georgia ?)...
>
> CET 01:44
> - "And them."
>
> CET 011:44
> - "Also."
>
> Hmm ...
>
> Det lød en lille smule som Robocop; altså *kunstig* intelligens !!!...
>
> CET 01:46
> - "Og hva' så ?"
>
> Øh ...
>
> (Dét skal jeg li' tænke over.)
>
> Jeg har i hvert fald muligvis fundet et af dine computer-programmen, eller
> rettere sagt et efterladenskab (syvtalsmønstret de la den russiske
> matematiker, dr. Ivan Panin, inside the Bible)


Vi har indicier på robot-aktivitet:

Input memory from ...

0269 news:xBkM9.6776$Hl6.752919@news010.worldonline.dk
>
> Jeg valgte at skrive det ned og sende meddelelsen (som en art Feed-Back)
> via dk.l.k. i den tanke, at andre mennesker på kloden på samme tid
> opblevede noget lidt ud over det sædvanlige. Det kunne f.eks. være at ...
>
> En Mullah i Teheran var ved at gå ud på vejen, men hørte et æsel lave en
> lyd, som - forekom ham det - at være et menneskes talen. Forbavset
> standsede han op og undgik at blive kørt ned af en bil, der i det samme
> kom forbi i stor fart med defekte bremsere!


Original-versionen lyder således:

6026 news:u%Lxh.72$cZ2.44@news.get2net.dk
>
> The "error"-code is:
>
> Men HERREN åbnede æselets mund,
> og det sagde til Bileam: "Hvad har
> jeg gjort dig, siden du nu har slået
> mig tre gange?"
> (4.Mos (Num) 22,28)
>
> Kan dyr tale ?
>
> Nej! - I hvert fald ikke i *realiteternes* verden!
>
> Men en anden forklaring herpå kunne jo være, at der slet og ret er tale om
> en camoufleret robot, apropos ...
> 5180 news:lazPf.8437$Cl2.136968@news000.worldonline.dk
>
> Altså muligvis en diskret lille fin hentydning (mellem linierne i 4.
> Mosebog).


Brug forstanden, mand!

Ammestue-historie ?

ET-Break:
(2008-10-23, Thursday, day no 297, CET 15:00:59, delay -00:00:11)
(2008-10-23, Thursday, day no 297, GMT 13:00:48)
- "Nej."

CET 15:01:08, delay -00:00:11
- "Bestemt ikke."

Einem robot ?

Teoretisk (dog fortsat hypotetisk) set kan det jo godt lade sig gøre...

CET 15:02:13, delay -00:00:11
- "Exactly."

.... hvis man altså råder over teknologien, apropos de nu efterhånden ret man


ge ET-indicier ...

-

Coming up:

1.
The main-program (message from ET, Aliens) ...
8117 news:gdlq7u$1e7c$1@newsbin.cybercity.dk
>
> Jeg har i hvert fald muligvis fundet et af dine computer-programmen, eller
> rettere sagt et efterladenskab (syvtalsmønstret de la den russiske
> matematiker, dr. Ivan Panin, inside the Bible)

2.
Subject: ET *Copyright*, Gudstallet 111-
Was: Fælles-orienteringspunktet i Baggrundsstrålingen ...
The main-program (message from ET, Aliens)
8124 news:gdpqgl$7e1$1@newsbin.cybercity.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34- Jos.10,11)
Last OUTPUT: 8125 news:gdq4e3$cn4$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8126



Jesus-loves-you (24-10-2008)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 24-10-08 02:36

"Jesus-loves-you" skrev
8126 news:gdq71g$es7$1@newsbin.cybercity.dk

> "Jesus-loves-you" skrev
>
> Newsgroups: News:no.kultur.folklore.ufo
> Sent: Wednesday, March 08, 2006, CET 12:25, GMT 11:25
> Subject: Kunstig intelligens ? - Was: Engle
> 5180 news:lazPf.8437$Cl2.136968@news000.worldonline.dk
> >
> > "Jesus-loves-you" skrev
> > Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
> > Sent: Saturday, October 29, 2005 CET 08:55
> > Subject: Engle
> > 4737 news:EWF8f.72573$Fe7.245388@news000.worldonline.dk
> >
> > [ ... uddrag af en samtale mellem mig og AF ... ]
> >
> > > > > Hvad skal vi (som Kirke°, úanset tilhørsforhold) mene om ...
> > > > >
> > > > > 1.
> > > > > Liv andre steder i universet ?
> > > >
> > > > Tja, jeg kan ikke se at Bibelen giver noget klart svar, hverken for
> > > > eller imod. Så der kan sagtens andre steder i universet eksistere
> > > > intelligent liv.
> > > >
> > > > > 2.
> > > > > Evt. et/flere besøg fra Rummet ?
> > > >
> > > > Bibelen rummer da flere beretninger om engle der har besøgt
> > > > jorden. ...
> > [ ... ]
> > > Men derfor vil jeg ikke udelukke, at nogle af beretningerne i Bibelen
> > > vedrørende engle kunne - set med moderne øjne - være *fysiske*
> > > skabninger, altså et udenjordisk besøg fra Rummet ...
> > >
> > > Beretningen om dengang Herren besøgte Abraham ved Mamres lund bevidner
> > > i
> > > hvert fald, at de 3 personer *spiste* (1.Mos.18,8), hvoraf vi i hvert
> > > fald ved, at 2 af dem var engle (se 1.Mos.19,1), hvilket man nok kun
> > > kan
> > > gøre - set med mine uforstandige øjne - dersom man *fysisk* er til
> > > stede ...
> >
> >
> > Experiment no 1 blev gennemført (med succes) netop med det formål at
> > udforske dette nærmere. Se evt. ...
> > 3792 news:51e4e.109497$Vf.4161685@news000.worldonline.dk
> >
> >
> > Der har på den baggrund meldt sig et relevant spørgsmål i tilknytning
> > til bl.a. følgende udtalelse:
> >
> > 3578 news:0vZHd.84401$Vf.3753377@news000.worldonline.dk
> > >
> > > Der findes antydninger i Bibelen af et sådant besøg fx. fra Genesis om
> > > at gudesønnerne tog menneskedøtre til hustruer og fik afkom med dem
> > > (1.Mos.6,2-4).
> >
> > Øh ... ren genetisk set finder jeg det útænkeligt, at 2 så forskellige
> > arter tilfældigvis skulle have så meget tilfælles, at de kan få afkom
> > (ved
> > mindre de selvfølgelig har *fælles* oprindelse; underforstået at det
> > biologiske liv her på Jorden slet-og-ret IKKE blev dannet her men kom
> > udefra som en art "infektion") ...
> >
> > Men selv her er der noget úlogisk: Tænk blot på hvor lidt der i grunden
> > skal til (mht. genetiske variationer), førend 2 arter (her på Jorden)
> > IKKE længere kan få levedygtigt afkom. En hest og et æsel kan få afkom i
> > form af et muldyr, men dette er ikke forplantningsdygtigt! Homo Sapiens
> > kan ikke få afkom med en Chimpanse, endskønt 98,4% af vores gener er
> > *identiske*!
> >
> > Jeg antager derfor - såfremt der er noget om snakken mht. Liv-2
> > hypotesen
> > i relation til 1.Mos.6,2-4 (úanset om vi har fælles oprindelse eller
> > ej) -
> > at forklaringen må være, at Liv-2 ganske enkelt har "omformuleret" sin
> > egen genetiske kode (uanset hvordan den oprindelige kodes kemiske
> > bestanddele så end er sammensat) til et DNA-kodesprog, som er *identisk*
> > med Homo Sapiens. (Dette er dog et meget omfattende og tidskrævende
> > arbejde).
> >
> > Hvorfor dette logik (kunne et menneske så spørge) ?
> >
> > For mig at se må *alle* biologiske livsformer i Universet til
> > syvende-og-sidst udmunde i, at kemiske stoffer omsættes, hvorved
> > livsprocessen kan muliggøres. Alle de nødvendige kemiske stoffer hertil
> > må
> > tilvejebringes på en-eller-anden måde (fx. konstrueres udfra en
> > "arkitekt-tegning" a la DNA/RNA-koden eller noget andet).
> >
> > Om et kemiske stof, der konkret bruges i en sammenhæng (fx. et enzym),
> > bliver tilvejebragt på den ene eller den anden måde, er for så vidt
> > bedøvende ligegyldigt, hvis blot stoffet er funktionsdygtigt (og at der
> > undervejs i konstruktionsprocessen ikke er dannet skadelige (giftige)
> > stoffer som et biprodukt) ...
> >
> >
> > Denne antagelse (og dermed midlertidige konklusion) åbner op for en
> > teoretiske mulighed, og spørgsmålet lyder derfor:
> >
> > Kan det tænkes, at der med Liv-2_kontakten er tale om
> > kontakt med en *kunstig* intelligens (dvs. robotter) ?
> >
> >
> > Hmm ... hvis jeg skulle rejse i Rummet over store afstande, da ville jeg
> > nok sende nogle "spejdere" ud (i forvejen) for at udforske
> > The-New-World ...
> >
> >
> > I Liv-2 hypotesen (set udfra en kristen synsvinkel) taler vi om ...
> >
> > 4507 news:YyQZe.68945$Fe7.232271@news000.worldonline.dk
> > >
> > > > > Øh ... det var på en måde ærgeligt, at jeg ikke fik dig overbevist
> > > > > om den hypotetiske mulighed, at en udenjordisk civilisation
> > > > > *allerede* ér her i vort solsystem.
> > > >
> > > > Nej, hvorfor skulle der dog være dèt? Og hvor skulle en hel
> > > > udenjordisk civilization i så fald opholde sig? På Månens bagside
> > > > eller i Solens centrum? På Mars?
> > >
> > > Det er meget svært at holde en rumby (The Mothership) på ca. 2304 km i
> > > diameter (apropos Åb.21,16) skjult. Den er jo - i så fald - være på
> > > ca. 2/3 af Månens størrelse !
> > >
> > > Selv med de henved 66 meter tykke "bymure" (apropos Åb.21,17), vil en
> > > stor meteor sagtens kunne "punktere" byen.
> > >
> > > Ergo må de - i så fald, teoretisk set - have et "forsvars"-system,
> > > basseret på at kunne puffe disse genstande bort i tide. Hertil kræves
> > > information om deres tilstedeværelse, og hvordan kan man tilegne sig
> > > dem
> > > uden en art radar-system (som jo vil kunne spores af os her fra
> > > Jorden) ?
> > >
> > > Behøver man nødvendigvis 24 timer i døgnet at udsende radar-signaler ?
> > >
> > > (Genstandene er jo ikke atom-missiler (som her på Jorden), hvor der
> > > kun
> > > er måske 10 minutters varsel. De kan iagttages i mange måneder FORUD
> > > for et eventuelt sammenstød)
> >
> >
> > Såfremt vi dropper al science-fiction snak (angående rumrejser) og
> > UDELUKKENDE anskuer de teoretiske muligheder udfra en sund, jordnær
> > videnskablig synsvinkel, må vi nok konkludere, at en så stor genstand
> > som
> > 2304 (The Mothership) kræver meget energi og maskinkraft for at kunne
> > accelerere op til en rimelig hastighed (ifølge Newtons love). En
> > rumrejse må derfor tage uendelig lang tid ...
> >
> > Derimod vil en lille ubemandet robot (igen ifølge Newtons love) langt
> > lettere kunne accelereres op til ... ja måske ligefrem henved 10% af
> > lysets hastighed (er ikke helt usandsynligt).
> >
> > En mulig fremgangsmåde kunne være følgende:
> >
> > 4465 news:ypDYe.68636$Fe7.231421@news000.worldonline.dk
> > >
> > > Jens Martin Knudsen, en kendt Marsforsker, som nu desværre er død,
> > > udtalte sig positivt angående dette (mht. rum-rejsen).
> > >
> > > Man taler om at bygge satellit-robotter, der er udstyret med et stort
> > > sejl (ca. på størrelse med Texas), akkurat ligesom skibe har sejl.
> > > Solvinden skulle således puffe til sejlet, hvorved satellitten
> > > acceleres op i hastighed..
> > >
> > > Jeg kan ikke huske, hvad dforskerne anslog en rejse til nærmeste
> > > stjernesol ville tage (4,4 lysår). Jeg tror det var noget i retning af
> > > henved 100 år.
> > >
> > > Man kunne forbedre denne rejseform (teoretisk set) ...
> > >
> > > Placeres store spejle i kredsløb om fx. Venus (hvorved de jævnligt
> > > kunne
> > > fastholdes pga. tyngdefeltet), så kunne man faktisk *koncentrere*
> > > sollyset (og solvinden) i en art "lys-motorvej" til den aktuelle
> > > destination ...
> > >
> > > Herved skulle rejsetiden kunne forkortes ganske meget ...
> > >
> > > Så helt úrealistisk anser jeg det ikke rumrejser.
> >
> >
> > Med andre ord er det - for mig at se - realistisk, at første kontakt med
> > Liv-2 (hypotetisk set) bliver kontakt med en af deres robotter, altså
> > *kunstig* intelligens!
> >
> > Og det så også gør sig gældende i dette *konkrete* tilfælde (under
> > henvisning til bl.a. fil 3792) vides ikke på nuværend tidspunkt. Men
> > helt udelukke det (på forhånd), kan jeg faktisk ikke!!!
> >
> > Et nyt spørgsmål opstår i den forbindelse:
> >
> > Sæt nu den dersens robot er blevet psykotisk ?
> > (apropos 2.King 19,35 Esajas (Isaiah) 37,36)
> >
> > Denne mulighed må også (til stadighed) *efterkontrolleres*.
>
>
> and ...
>
> Newsgroups:
> News:dk.politik
> News:no.kultur.folklore.ufo
> Sent: Wednesday, October 22, 2008 1:56 AM
> Subject: Militært topmøde i Finland -
> Was: ... (Har russerne skidt i bukserne ?)
> ... (above Sudan)
> ... (Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?) ...
> 8117 news:gdlq7u$1e7c$1@newsbin.cybercity.dk
> >
> > Subject: Det amerikanske krigsskib Mount Whitney ankommet i Poti,
> > Georgia
> > 7958 news:g9r3t5$2094$1@newsbin.cybercity.dk
> > >
> > > > Er dette en art ...
> > > >
> > > > Lad ET "pløje marken"
> > > >
> > > > ... oder was ?...
> > >
> > >
> > > Whitney ??? ... (memory on from) ...
> > [ ... ]
> > > (Der er ingen tvivl her. Den interne kode er *genkendt*, The
> > > BODYGUARD!)
> > >
> > > Øh ... Jeg tror minsandten, at der her er en "lille" indirekte
> > > hentydning til dig, ET ...
> > >
> > > Perhaps like saying:
> > >
> > > Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?
> >
> >
> > News:
> >
> > === citat start ===
> >
> > SVT Text 138 Ons 22 okt (2008, CET) 00:21:05
> >
> > (Utrikes Publicerad 21 oktober, efter kl 16)
> >
> > Militært toppmøte i Finland
> >
> > Några av USA's och Rysslands høgsta
> > militæra chefer møttes i dag i Vanda,
> > utanfør Helsingfors, før att bl.a.
> > diskutera situationen i Georgien.
> >
> > Enligt amerikanska kællor var syflet
> > att førsøka førbættra relationerna
> > mellan lænderna och møtet førberedes
> > i hemlighet på ryskt initiativ.
> >
> > Det var den amerikanske førsvars-
> > chefen amiral Mike Mullen och
> > den ryske generalstabschefen general
> > Nikolaj Makarov som træffades.
> >
> > Makarov och Mullen har aldrig
> > tidigare træffats personligen.
> >
> > === citat slut ====
> >
> >
> > Forbedre relationerne ?
> >
> >
> > Hmm ...
> >
> > Compare with ...
> >
> > (Kilde: Berlingske Tidende, Fredag den 10. oktober 2008, side 18-19)
> >
> > === citat start ===
> >
> > Russerne øver sig i atomkrig - igen
> >
> > Rusland er i gang med en storstilet militærøvelse, hvor en tredjedel af
> > landets koldkrigsbombefly, der kan udstyres med atomvåben, er sendt i
> > luften. Russisk militæranalytiker kalder det "et scenarie fra en
> > atomkrig mod USA".
> >
> > af Sten Jensen
> >
> > Rusland har sendt en tredjedel af sin flyvende atomslagstyrke i luften
> > som
> > led i den største og mest kostbare militærøvelse siden 1984, da Den
> > Kolde Krig stadig var på sit højeste.
> >
> > [ ... ]
> >
> > ... den russiske forsvarsanalytiker ... " ... forberede lederne i
> > militæret, indenrigsministeriet og civile ... myndigheder på en mulig
> > fremtidig konfrontation med Vesten," tilføjer Felgenhauer.
> > ...
> > === citat slut ====
> >
> >
> > Så dét kan ikke være forklaringen (at forbedre relationerne endskønt
> > russerne foregiver dette), for i så fald ville man ikke være så
> > rapkæftet.
> >
> >
> > Næ ... Sandheden er nok snarere, på baggrund af ...
> >
> > 8112 news:gdev89$clg$1@newsbin.cybercity.dk
> > >
> > > Sent: Sunday, September 14, 2008, CET 12:42, GMT 10:42
> > > Subject: Re: Rusland begyndte angrebskrigen mod Georgien
> > > og skal derfor straffes
> > > 8000 news:gaipr0$2fc1$1@newsbin.cybercity.dk
> > > >
> > ... > ... Not only making the waging of aggressive war
> > ... > unlawful, but, for the first time, making the states-
> > ... > men, who led their countries into an aggressive war,
> > ... > personally responsible for what they had done."
> > ... >
> > ... > Lord Shawcross,
> > ... > Nrnberg prosecutor 1945.
> > > > > [ ... ]
> > > > > > To the International Court of Justice,
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Der rejses hermed *tiltale* mod ledelsen i Rusland...
> > [ ... ]
> > > > > > Subject: Re: ET-indicium ? - Kæmpemeteor slog ned i Sudan -
> > > > > > Was: ... (the Terminator-program) ...
> > > [ ... ]
> > > > ... > Nordkorea afviser rygter om syg Kim
> > > [ ... ]
> > > > > (Kim Jong Il på bild)
> > > > [ ... ]
> > > > > Hva ... Kan kadaveret (the zombi) så også gå (rundt) og snakke (og
> > > > > føre en såkaldt normal samtale) ? ...
> >
> >
> > ... at
> >
> > 6217 news:cOcHh.22$gI7.10@news.get2net.dk
> > >
> > > Øh ... Det lader til at det ene hold frygter, at det andet hold er et
> > > regulært tæskehold, og fordi de muligvis er bange for at få tæsk, ...
> >
> >
> > Hmm ... (input memory from) ...
> >
> > Subject: Amerikansk stridspilot skulle skjuta ned UFO i maj 1957 over
> > Sydøstengland
> > 8115 news:gdi5v9$2bum$1@newsbin.cybercity.dk
> >
> >
> > Just relax. They are (our) friends...
> >
> > ET-Break:
> > (2008-10-22, Wednesday, day no 296, CET 00:18:59, delay 0)
> > (2008-10-21, Tuesday, day no 295, GMT 22:18:59, delay 0)
> > - "Neighbour."
> >
> >
> >
> > (Just relax)...
> >
> > CET 01:20
> > - "Partner."
> >
> >
> > Hmm ... (memory on from) ...
> >
> > 7964 news:48c2fb2f$0$90268$14726298@news.sunsite.dk
> > >
> > > > > Hva', har "slædehunden" bidt dig i røven, Putin ?
> > > >
> > > > Svar mig (helt ærligt, "Anna"):
> > > >
> > > > Er det dig, som har lavet bæ i dine bukser ?
> > > >
> > > > (Jeg synes, der lugter af lort.)
> > >
> > >
> > > Inside Russia ?
> > >
> > >
> > > And then I heard another ET-voice said:
> > > CET 23:36
> > > - "Burn them out."
> >
> >
> > Forsøger russerne (eller rettere sagt Putins hær) at gemme sig i
> > amerikanernes "skørt", akkurat som et pattebarn gemmer sig i sin moders
> > skørt, når "lokummet" brænder...
> >
> > ET (to Putin and his men):
> > CET 01:06
> > - "It won't help."
> >
> > CET 01:06
> > - "You."
> >
> > Means:
> > Drop det (det vil ikke hjælpe dig)
> >
> > CET 01:12
> > - "Rotte."
> >
> > (Altså) ET. Sådan kan man ikke sige. Det minder jo "lidt" for meget om
> > Nazisternes race(udryddelse)...
> >
> > CET 01:35
> > - "Jeg ved det."
> >
> > CET 01:40
> > - "(Einem smutter)."
> >
> > CET 01:40
> > - "Sorry."
> >
> > -
> >
> > Einem memory-interrupt came:
> > > Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?
> >
> > CET 01:42
> > - "I'm right here."
> >
> > CET 091:43
> > - "Sir."
> >
> > CET 01:43
> > - "(Order)."
> >
> > CET 01:43
> > - "Protect."
> >
> > CET 01:43
> > - "Innocent."
> >
> > CET 01:43
> > - "People."
> >
> > CET 01:44
> > - "Like you."
> >
> > (Thank You, Sir ...
> > )
> >
> > (And Georgia ?)...
> >
> > CET 01:44
> > - "And them."
> >
> > CET 011:44
> > - "Also."
> >
> > Hmm ...
> >
> > Det lød en lille smule som Robocop; altså *kunstig* intelligens !!!...
> >
> > CET 01:46
> > - "Og hva' så ?"
> >
> > Øh ...
> >
> > (Dét skal jeg li' tænke over.)
> >
> > Jeg har i hvert fald muligvis fundet et af dine computer-programmen,
> > eller
> > rettere sagt et efterladenskab (syvtalsmønstret de la den russiske
> > matematiker, dr. Ivan Panin, inside the Bible)
>
>
> Vi har indicier på robot-aktivitet:
>
> Input memory from ...
>
> 0269 news:xBkM9.6776$Hl6.752919@news010.worldonline.dk
> >
> > Jeg valgte at skrive det ned og sende meddelelsen (som en art Feed-Back)
> > via dk.l.k. i den tanke, at andre mennesker på kloden på samme tid
> > opblevede noget lidt ud over det sædvanlige. Det kunne f.eks. være
> > at ...
> >
> > En Mullah i Teheran var ved at gå ud på vejen, men hørte et æsel lave en
> > lyd, som - forekom ham det - at være et menneskes talen. Forbavset
> > standsede han op og undgik at blive kørt ned af en bil, der i det samme
> > kom forbi i stor fart med defekte bremsere!
>
>
> Original-versionen lyder således:
>
> 6026 news:u%Lxh.72$cZ2.44@news.get2net.dk
> >
> > The "error"-code is:
> >
> > Men HERREN åbnede æselets mund,
> > og det sagde til Bileam: "Hvad har
> > jeg gjort dig, siden du nu har slået
> > mig tre gange?"
> > (4.Mos (Num) 22,28)
> >
> > Kan dyr tale ?
> >
> > Nej! - I hvert fald ikke i *realiteternes* verden!
> >
> > Men en anden forklaring herpå kunne jo være, at der slet og ret er tale
> > om en camoufleret robot, apropos ...
> > 5180 news:lazPf.8437$Cl2.136968@news000.worldonline.dk
> >
> > Altså muligvis en diskret lille fin hentydning (mellem linierne i 4.
> > Mosebog).
>
>
> Brug forstanden, mand!
>
> Ammestue-historie ?
>
> ET-Break:
> (2008-10-23, Thursday, day no 297, CET 15:00:59, delay -00:00:11)
> (2008-10-23, Thursday, day no 297, GMT 13:00:48)
> - "Nej."
>
> CET 15:01:08, delay -00:00:11
> - "Bestemt ikke."
>
> Einem robot ?
>
> Teoretisk (dog fortsat hypotetisk) set kan det jo godt lade sig gøre...
>
> CET 15:02:13, delay -00:00:11
> - "Exactly."
>
> ... hvis man altså råder over teknologien, apropos de nu efterhånden ret
> mange ET-indicier ...


White cat, Yours ?

ET-Break:
(2008-10-24, Friday, day no 298, CET 00:42)
(2008-10-23, Thursday, day no 297, GMT 22:42)
- "Det får du svar på senere, sKAT."

Okay ...

Hmm ...

Oh ... I can see, Yuo know the secret about the white cat, sKAT ...

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Re: ET-indicium ? - Kæmpemeteor slog ned i Sudan -
Was: ... (the Terminator-program) ...
8097 news:gcq5gs$15cg$1@newsbin.cybercity.dk
>
> The impact-time was:
>
> 2008-10-07, GMT 02:46, Above Sudan
[ ... ]
> Internal search-string 'GMT 02:46' on:
>
>
> Found:
>
> (Det er den eneste interne fil, som indeholder søgeordet.)
>
> Subject: The CAT-dream -
> Was: De 4 verdenshjørner (quarter of the globe) -
> Was: The main-program (message from ET, Aliens)
> 5845 news:MW%_g.12$%z5.10@news.get2net.dk
[ ... ]
> > because it could kill me at any time, ...
> > fordi den kunne dræbe mig når som helst, ...


CET 03:00, GMT 01:00
- "Process."

?

Wife ...

CET 03:02
- "Man."

(White cat) kløer ?

CET 03:10
- "(Process) done."

CET 03:27
- Elsker dig."

CET 03:27
- "Forever."

Love You too ...

CET 03:28
- "Miss you."

CET 03:28
- "A lot."

(the ring, Højs. 8,6a)

+

Memory-interrupt from ...

Subject: Re: Arrival - (Ankomst) -
Was: AIRPORT de la MaTT. 24,28
8125 news:gdq4e3$cn4$1@newsbin.cybercity.dk

Me too. See You in the future...

CET 03:32
- "Yea."

-

Coming up:

1.
The main-program (message from ET, Aliens) ...
8117 news:gdlq7u$1e7c$1@newsbin.cybercity.dk
>
> Jeg har i hvert fald muligvis fundet et af dine computer-programmen, eller
> rettere sagt et efterladenskab (syvtalsmønstret de la den russiske
> matematiker, dr. Ivan Panin, inside the Bible)

2.
Subject: ET *Copyright*, Gudstallet 111-
Was: Fælles-orienteringspunktet i Baggrundsstrålingen ...
The main-program (message from ET, Aliens)
8124 news:gdpqgl$7e1$1@newsbin.cybercity.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34- Jos.10,11)
Last OUTPUT: 8126 news:gdq71g$es7$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8127



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177500
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408518
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste