hvor kan man downloade musikvideoer?
Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 29-10-05 21:44

jeg har svært ved at finde et ordentligt sted at downloade musikvideoer. Det
må da findes?
Jeg vil gerne betale for det online. Er der nogen som kender et godt site,
hvor videoerne er i god kvalitet?

vh
Nicolai

Fra : Bruno

Dato : 29-10-05 22:10

www.apple.com

Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 29-10-05 23:01

det ser interessant ud, men er der et sted, hvor man ikke behøver QuickTime
programmet? -det bryder jeg mig nemlig ikke om!!
(ellers tak for hjælpen).

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 28-10-05 23:14

"Nicolai (2200)" <antispam03@pc.dk> skrev i en meddelelse
> det ser interessant ud, men er der et sted, hvor man ikke behøver
> QuickTime programmet? -det bryder jeg mig nemlig ikke om!!
> [...]
De få steder jeg kender er www.launch.com samt hvis du har en ful dversion
af Winamp.
Her kan du se videoerne, men så vidt jeg ved ikke downloade dem til eget
brug.

Hvis du har en hurtig forbindelse kan du dog se dem i en ret god opløsning.

Fra : Steen Jensen

Dato : 31-10-05 18:05

Nicolai (2200) <antispam03@pc.dk> wrote:

> jeg har svært ved at finde et ordentligt sted at downloade musikvideoer.

Som før foreslået, iTunes!
Du afspiller video'erne direkte i iTunes.

Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 02-11-05 10:04

okay, jeg har installeret itunes og quicktime, men der er ikke nogen genvej
til videoer.
Jeg har en mistanke om at det har noget at gøre med, at det er den danske
music store og at man kun kan købe muiskvideoer i den amerikanske. - er det
rigtigt??

Fra : Steen Jensen

Dato : 02-11-05 13:58

> [...]

> music store og at man kun kan købe muiskvideoer i den amerikanske. - er det

Det er nemlig rigtigt. På forsiden af iTunes Music Store, har du sikkert
sat Danmark som standard, nederst på siden, kan du skifte til sidens
USA-afdeling. Der kan man både købe film, tv-serier, musikvideoer etc.

Fra : Nicolai \(2200\)

Dato : 02-11-05 23:01

Nå-ja. Tak.