Lis Sørensen "Møne øjne de skal se" remix ~
Fra : Rohde

Dato : 29-10-05 12:06

Hej,

I slutfirserne kom der et Soulchock remix af en Lis Sørensen sang, som jeg
har liggende på vinyl. Men er den kommet på CD? Jeg skal bruge den som WMA
eller MP3 fil, og vil helst være fri for at rippe den fra vinyl hvis det
er
muligt.

Sangen er "mine øjne de skal se" af Lis Sørensen, og er mixet af "dj
soulchock & cutfather". Titlen er "the swingbeat remix".

Håber nogen kan hjælpe med denne.

Mvh. Rohde

Fra : Ralph

Dato : 29-10-05 12:57

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> Håber nogen kan hjælpe med denne.

Nej, desværre, men jeg har - vistnok - hørt det een gang.
Det var da en OK sang da den var ny, men den har aldrig sagt mig noget
særligt - INDTIL en morgen jeg hørte den i radioen med en vildt fed bas,
ikke slagbas, bare en meget markant bas, havde aldrig lagt mærke til bassen
før, så jeg tænkte det måske var et remix.
Er det den version du tænker på? Hvis du får svar privat, så venligst
offentliggør det her.

--
venligst
Ralph

Fra : Rohde

Dato : 29-10-05 18:33

> Er det den version du tænker på? Hvis du får svar privat, så venligst
> offentliggør det her.

Det er helt sikkert det nummer du tænkte på. Jeg har iøævrigt sendt dig en
mail privat. Hvis jeg modtager svar på mail kommer resultatet her på
siden.
Jeg har forgæves søgt efter udgivelsen via biblioteket.

Mvh. Rohde

Fra : John

Dato : 29-10-05 20:12

Rohde skrev:
> [...]
> siden.
> Jeg har forgæves søgt efter udgivelsen via biblioteket.

De har den, men også kun på vinyl, så det er nok tvivlsomt om den
nogensinde er kommet på CD.

Mvh

John

Fra : The Nameless Dude

Dato : 30-10-05 10:32

John <jk7410@gmail.com> wrote in

> De har den, men også kun på vinyl, så det er nok tvivlsomt om den
> nogensinde er kommet på CD.
>

> Mvh
>
> John

Det blev den heller ikke, den kom kun på vinyl.
Den indeholder 3 tracks:
Mine øjne de skal se (The swingbeat remix) 6:14
Mine øjne de skal se 4:05
Alting ta'r sin tid 4:55

Har den stående i vinyl samlingen.

--
The Nameless Dude

Fra : Rohde

Dato : 30-10-05 11:06

"The Nameless Dude" <nom@il.adress> skrev i en meddelelse

> Har den stående i vinyl samlingen.

Har jeg også, i fin stand trods de mange fester den har været med til da
den
udkom. Det samme gælder det tidstypiske Bo-Bob megamix med TV-2.

Mine Øjne.... vil jeg bare gerne have som MP3, uden den forringede lyd der
er på det vinyl-rip jeg har begået. Men hvis den aldrig er udsendt på CD
bliver det jo svært.

/ Rohde

Fra : The Nameless Dude

Dato : 30-10-05 16:55

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> wrote in

> [...]
>
> Mine Øjne.... vil jeg bare gerne have som MP3, uden den forringede lyd
> der er på det vinyl-rip jeg har begået. Men hvis den aldrig er udsendt

Du kan gøre på samme måde som mig hvis du har en DVD optager.
Jeg recorder bare musikken med den på lavpris DVD'ere og overfører dernæst
musikken til computeren og redigerer den der med et musik
redigerings program og konverterer så til MP3 (vbr 192-320).
Jeg bruger den hedengangene Cool Edit Pro 2.1 der tiltrods af
at være gammel stadig gør et excelent job med at fjerne evt skratten
fra vinylen.
--
The Nameless Dude

Fra : The Nameless Dude

Dato : 30-10-05 17:21

The Nameless Dude <nom@il.adress> wrote in

> [...]
> Jeg bruger den hedengangene Cool Edit Pro 2.1 der tiltrods af
> at være gammel stadig gør et excelent job med at fjerne evt skratten

Som en idé hvordan det lydder har jeg smidt en anden god gammel kending
op du kan downloade som jeg lavede for ikke så længe siden på den måde.
Det er Gnags's Mr Swing King (Full-House-Mix), bare klip på Free for at
komme i kontakt med filen, den er ca. 10,2Mb stor.
http://rapidshare.de/files/6964594/Gnags.zip.html
--
The Nameless Dude