Robbie Williams
Fra : Ken Larsen

Dato : 28-10-05 22:38

Har nogen hørt om at han kommer til DK?

--
MVH
Ken Larsen
Football Club United of Manchester

Manchester United R.I.P

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Ralph

Dato : 28-10-05 23:53

"Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har nogen hørt om at han kommer til DK?

Jada, en gang i næste år, tre koncerter i rap i parken, ved ikke om der er
udsolgt.

--
venligst
Ralph

Fra : Ken Larsen

Dato : 29-10-05 00:07

Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4362ab8b$0$105$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jada, en gang i næste år, tre koncerter i rap i parken, ved ikke om der er
> udsolgt.

Rolig nu. Synes jeg lige har hørt et eller andet om at han kommer til
foråret, men kan ikke finde det igen. Derfor spørger jeg.

Fra : Christian Muus

Dato : 29-10-05 11:55

> "Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jada, en gang i næste år, tre koncerter i rap i parken, ved ikke om der er
> udsolgt.

Er det ikke kun et rygte? Der er i hvert fald ikke annonceret nogle datoer

Fra : Thomas

Dato : 02-11-05 16:27

> "Ken Larsen" <tacconi3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jada, en gang i næste år, tre koncerter i rap i parken, ved ikke om der er
> udsolgt.

Der er nok næppe udsolgt, allerede før det overhovedet er bekræftet om der
kommer tre koncerter Det har været rygter om det, man aldrig noget
officielt.

Nu ser det ud til at der kommer ÉN koncert i Parken engang næste år.
Billetsalget starter (så vidt jeg lige kan regne) omkring den 19. november.

..Thomas

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 29-10-05 09:47

> Har nogen hørt om at han kommer til DK?

Ja, han kommer til NMA i aften

Fra : XXX

Dato : 29-10-05 14:57

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote in news:436336f4$0$41145
$14726298@news.sunsite.dk:

> Ja, han kommer til NMA i aften

Endnu en grund til ikke at se det lort!
Jeg tror hellere, at jeg vil begynde på sidste sæson af Star Trek TNG i
aften.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-10-05 17:55

XXX wrote:
> [...]
>
> Endnu en grund til ikke at se det lort!
> Jeg tror hellere, at jeg vil begynde på sidste sæson af Star

Jep gør du det, så slipper vi da for dine endeløse ligegyldige kommentarer!!

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : XXX

Dato : 29-10-05 22:53

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> wrote in

> Jep gør du det, så slipper vi da for dine endeløse ligegyldige
> kommentarer!!

At NMA er noget lort ved alle, som har en forståelse for, hvad der er god
musik!
Konklusionen må være, at du ikke har forstand på musik.
Synd for dig.

EOD.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-10-05 22:55

Hej!

XXX wrote:

> At NMA er noget lort ved alle, som har en forståelse for, hvad der er god
> musik!

Mon ikke det er derfor NMA udtales "enema" ))

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Petrold

> [...]