Midtfyns Festival vender tilbage i 2006
Fra : The Nameless Dude

Dato : 27-10-05 13:11

Jep, så har de fundet en ny ejermand til Midtfyns festivallen.
Han hedder Henrik Malmkjær.
Han har planer om ihvertfald 2 indstil videre, en i 2006 og 2007
og de kommer ikke til at ligne de hidtidige, de kommer til at være
ligesom da Peter Færgemann levede.

Læs mere om nyheden på:
www.fyn.dk/modules/fsArticle/index.php?articleid=39961

--
The Nameless Dude

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 01:59

"The Nameless Dude" <nom@il.adress> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han har planer om ihvertfald 2 indstil videre, en i 2006 og 2007
> og de kommer ikke til at ligne de hidtidige, de kommer til at være

De var nu også ganske udmærkede, de Midtfynsfestivaler dengang, så det var
en god nyhed. Jeg ønsker Henrik Malmkjær god vind (og så lyder det
betryggende at han er herfra vestegnen).

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-10-05 12:37

Kim Larsen wrote:
> De var nu også ganske udmærkede, de Midtfynsfestivaler dengang, så det var
> en god nyhed. Jeg ønsker Henrik Malmkjær god vind (og så lyder det
> betryggende at han er herfra vestegnen).

Herfra fyn glæder vi os da også, men for de penge som er omtalt her, kan
musikudbudet jo ikke blive det største, men lad os håbe det kan løbe
rundt. Vi kan jo starte med at besøge festivalen til næste år, så har
man jo gjort sit :)

--
/Sv-e
Zero Phase

Fra : The Nameless Dude

Dato : 28-10-05 13:13

Svend-Erik Kjær Madsen <sv-erik@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> kan musikudbudet jo ikke blive det største, men lad os håbe det kan
> løbe rundt. Vi kan jo starte med at besøge festivalen til næste år, så

Det bliver ihvertfald spændende at se hvad Henrik finder på.
Men det får vi jo at se når vi kommer så langt.
www.midtfynsfestival.dk linken eksisterer ihvertfald.

--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 28-10-05 14:14

Svend-Erik Kjær Madsen wrote:

> [...]
> musikudbudet jo ikke blive det største, men lad os håbe det kan løbe
> rundt. Vi kan jo starte med at besøge festivalen til næste år, så har

Mon ikke også Henrik Malmkjær forventer nogle indtægter i forbindelse
med festivallen.

Men jeg er nu bange for, at Midtfynsfestivallen er en død sild. Man skal
ikke gå tilbage til en fuser, hedder det jo ...

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-10-05 15:55

Holst wrote:
> Mon ikke også Henrik Malmkjær forventer nogle indtægter i forbindelse
> med festivallen.

Tjo, men hvis han kan garantere at der bliver afholdt festival de næste
2 år, må han jo nødvendigvis have dækning for afholdelse af disse.

Fra : Holst

Dato : 28-10-05 16:19

Svend-Erik Kjær Madsen wrote:

> Tjo, men hvis han kan garantere at der bliver afholdt festival de næste
> 2 år, må han jo nødvendigvis have dækning for afholdelse af disse.

Nah, mon ikke det bare er en positiv udmelding. Det er jo vigtigt for
ham, at der ses positivt på en kommende Midtfynsfestival, og derfor
lyder det jo meget bedre allered enu at love en festival i de næste to
år. Sagde han derimod "det er nok tvivlsomt, at vi endog i 2006 får
skabt tilstrækkeligt med omsætning til at dække udgifterne til
musikerne, men nu gør vi et forsøg", så vil ingen jo bakke op om
festivallen.

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-10-05 19:16

Holst wrote:

> [...]
> skabt tilstrækkeligt med omsætning til at dække udgifterne til
> musikerne, men nu gør vi et forsøg", så vil ingen jo bakke op om

Ved jo ikke rigtigt hvor du vil hen ? Jeg forholder mig jo bare til
udmeldingen.