Billeter-udenlands
Fra : Syfax

Dato : 25-10-05 22:18

Kan man overhovedet købe billeter til koncerter i udlandet i DK?Vil rigtig
gerne være i London d.7 November med billet i hånd.:)

Venligst Syfax

Fra : Hauge

Dato : 25-10-05 22:30

Syfax wrote:
> Kan man overhovedet købe billeter til koncerter i udlandet i DK?

Ja, hvis altså billetudbyderen sælger til udlanet.
Jeg købte selv billetter i Polen via nettet til en Jean Michel Jarre koncert
derovre, og de sendte billetterne som anbefalet post.

/Hauge

Fra : Syfax

Dato : 25-10-05 22:48

> Ja, hvis altså billetudbyderen sælger til udlanet.
> Jeg købte selv billetter i Polen via nettet til en Jean Michel Jarre
> koncert derovre, og de sendte billetterne som anbefalet post.
>
> /Hauge

Hej Hauge!
Jeg har forsøgt,Billetlugen,Billetnet/ticketmaster uden at finde hvad jeg
søgte,så jeg er bestemt åben for forslag eller/og vejledning..

hilsen Syfax

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-10-05 23:25

Syfax skrev:
> Jeg har forsøgt,Billetlugen,Billetnet/ticketmaster uden at finde
> hvad jeg søgte,så jeg er bestemt åben for forslag eller/og
> vejledning..

Du skal nok prøve nogle britiske sider, for eksempel:

http://www.ticketmaster.co.uk/

Man kan betale med for eksempel Visa-kort og få billetterne sendt til
Danmark. Der er givetvis andre sider af samme art, og systemet kan
afhænge af, hvad det er, du vil have billetter til. Hvis du er
interesseret i et bestemt teaterstykke eller lignende, så prøv
eventuelt at søge efter teatrets hjemmeside.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole Kofoed

Dato : 26-10-05 01:43

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du skal nok prøve nogle britiske sider, for eksempel:
>
> http://www.ticketmaster.co.uk/

Her er et par stykker til:

http://www.seetickets.com/see/category_rock_and_pop.asp
Købte billetter til musicalen "The Produces" tidligere i år hos dem uden
problemer.
Sælger bl.a. billetter til disse spillesteder i London:
http://meanfiddler.lggmedia.com/

http://www.aloud.com/ - Ved ikke om de sender til Danmark.

Mvh.

Ole

Fra : Syfax

Dato : 26-10-05 03:59

"Ole Kofoed" <ole@cowfeet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer.
> Sælger bl.a. billetter til disse spillesteder i London:

Det er jo hele fire links!Tak til jer,Peter og Ole!lige hvad jeg skulle
bruge!

Venligst syfax