du er mit stjerneskud
Fra : Pia

Dato : 23-10-05 12:44

Mit datter på 3 1/2 går rundt og synger en sang der indeholder sætningen,
Du er mit stjerneskud
Et stjerneskud
Falder ned fra himmelen

Nogen der ved hvem der synger dem?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-05 13:15

Den 23-10-05 13.43 skrev Pia følgende:
> Mit datter på 3 1/2 går rundt og synger en sang der indeholder sætningen,
> Du er mit stjerneskud
>
> Nogen der ved hvem der synger dem?

Din datter!
<løber og dukker sig.avi>

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at fjerne spyware og undgå at få mere af skidtet ind på

Fra : Pia

Dato : 23-10-05 13:20

"> ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-05 13:55

Den 23-10-05 14.20 skrev Pia følgende:
> "> ?

Du fortæller, at din datter synger sangen, og spørger så, hvem der
synger. Jeg kan ikke dy mig for at fyre en vits af, og svarer "din datter".

Det nedenunder er en lettere nørdet smiley. Det skal forestille en
filnavn på et filmklip (avi-filer er et filmformat) og filnavnet
antyder, hvad filmen forestiller. I dette tilfælde at jeg fyrer en
fladpandet vits af, hvorefter jeg løber, mens jeg dukker mig (for det
tilfælde nogen kaster noget efter mig).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-10-05 11:47

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> antyder, hvad filmen forestiller. I dette tilfælde at jeg fyrer en
> fladpandet vits af, hvorefter jeg løber, mens jeg dukker mig (for det

Så blev den så ødelagt - "der er så meget kvinder ikke forstår"! :)

Lars B

Fra : EnjoyNews

Dato : 23-10-05 13:26

Det er fra MGP 2005.