Outlandish
Fra : choice

Dato : 22-10-05 02:45

Fra : Bruno

Dato : 22-10-05 09:21

choice wrote:
> Outlandish sagde i Clemens Direkte at billederne af Muhammed fra Jyllands
> Posten
> skulle sammenlignes med at Dronning Margrethe blev vist som narkoluder
> og at Frederik skulle voldtage et lille barn.

Og det at du skriver dit indlæg viser vel egentlig bare at de havde ret.

Ikke at jeg synes det er i orden ligesom jeg heller ikke synes JP's
tegninger er i orden, det er simpelthen tåbeligt at krænke nogen folk på
den måde hvilket JP jo også har undskyldt.

Så der er vist ingen grund til at diskutere de detaljer længere, det er
vigtigere og gøre det klart ytringsfrihed gælder for alle og ikke kun
dem som siger noget der ikke generrer os.

mvh

Bruno

Fra : Steen Jensen

Dato : 22-10-05 09:27

choice <choice@hotmail.dk> wrote:

> [...]
> skulle sammenlignes med at Dronning Margrethe blev vist som narkoluder
> og at Frederik skulle voldtage et lille barn.

Og det passer ind i denne gruppe fordi...?
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Dopedog

Dato : 22-10-05 09:54

> Og det passer ind i denne gruppe fordi...?
> --
> Steen
> http://isteen.blogspot.com

Nogen folk har vel så stor mangel på musiksmag at de vil kategorisere
Outlandish som musik :)

Fra : Steen Jensen

Dato : 22-10-05 10:40

Dopedog <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote:

> Nogen folk har vel så stor mangel på musiksmag at de vil kategorisere
> Outlandish som musik :)

LOL
Jeg lytter faktisk til /meget/ forskelligt musik - blandt andet Khaled's
originaludgave af Aisha, men Outlandish er bare for kedelige og
uorginale til mig. Heldigvis (for dem) er der andre der kan lide dem.

Lige nu er jeg temmelig hooked på Killing Joke - skiven af samme navn.
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : kautaq

Dato : 22-10-05 19:10

Steen wrote:

> Lige nu er jeg temmelig hooked på Killing Joke - skiven af samme navn.

Hej Steen

Er det den første, den med Wardance, The Wait, Complication osv.?

Jeg havde købt billet til Killing Joke d.31.10. på Train i Århus.
Det er blevet aflyst, desværre.
Det kunne ellers være sjovt at høre hvad de havde tænkt sig at
spille. Men også at se Jaz Coleman igen, det er ca. 15 år siden
jeg så dem sidst.

Mike

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-10-05 13:13

kautaq <kautaq@post2.tele.dk> wrote:

> Er det den første, den med Wardance, The Wait, Complication osv.?

Nej, det er 2003-udgivelsen - /lidt/ anderledes end de tidlige år

Jeg er osse spændt på, om der kommer en erstatning for den aflyste
koncert.
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Dopedog

Dato : 23-10-05 10:13

> [...]
> uorginale til mig. Heldigvis (for dem) er der andre der kan lide dem.
>
> Lige nu er jeg temmelig hooked på Killing Joke - skiven af samme navn.

Eighties er også en _genial_ sang :)

Fra : Esben I.

Dato : 23-10-05 22:59

Steen Jensen > lytter faktisk til /meget/ forskelligt musik - blandt
andet Khaled's
> originaludgave af Aisha,

Smuk sang
vh