OT ? : Hvilken mp3 converter ?
Fra : Andersen

Dato : 21-10-05 09:53

Jeg er på udkig efter et lille stykke software, som enkeltog let kan
konvertere mine cd´er til mp3 format.
Hvad skal man bruge ? Vil selvfølgelig helst hente et ´gratis´program på
nettet.
Skal kunne håndtere forskellige formater, og ikke være stort og
resourcekrævende.

På forhånd tak

Andersen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-10-05 09:57

Hej!

Andersen wrote:

> Jeg er på udkig efter et lille stykke software, som enkeltog let kan
> konvertere mine cd´er til mp3 format.

Hører egentligt til i news:dk.teknik.lyd, men ok. Hent 'CDex' og vær glad.
Findes via Google og er gratis :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Andersen

Dato : 21-10-05 10:04

Takker Kim, og sorry for at være OT.

God weekend.

Fra : Dopedog

Dato : 21-10-05 10:26

> [...]
> nettet.
> Skal kunne håndtere forskellige formater, og ikke være stort og

FreeRip er også ganske godt til formålet.

-Ronnie

Fra : The Nameless Dude

Dato : 21-10-05 12:08

"Andersen" <free4fun4u@hotmail.com> wrote in news:q%16f.36424$d5.193356
@newsb.telia.net:

> [...]
> nettet.
> Skal kunne håndtere forskellige formater, og ikke være stort og

Jeg bruger dBpowerAMP, fikst lille program med en pokkers masse
codec plugins. www.dbpoweramp.com/dmc.htm
Codecs til den findes i fanen Codec Central.

--
The Nameless Dude

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 21-10-05 13:01

Prøv Audiograbber:

http://www.audiograbber.com-us.net/

Mvh
Jørgen

Fra : Steen Jensen

Dato : 21-10-05 13:28

Andersen <free4fun4u@hotmail.com> wrote:

> Jeg er på udkig efter et lille stykke software, som enkeltog let kan
> konvertere mine cd´er til mp3 format.

Jeg bruger iTunes, som jeg alligevel bruger til så meget andet
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-10-05 18:58

> [...]

> nettet.
> Skal kunne håndtere forskellige formater, og ikke være stort og

iTunes er suverænt og findes både til Mac og PC.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 00:49

Andersen wrote:
> [...]
> nettet.
> Skal kunne håndtere forskellige formater, og ikke være stort og

dBPoweramp er sagen...

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...