syd for køge extended version
Fra : Flemming Bach

Dato : 18-10-05 23:17

Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en?

Havde engang en version med en masse mere eller mindre stuerene (mest
mindre) vers.

Har søgt rundt omkring på nettet, men finder kun "originalerne" med
Kim Larsen og Monrad og Rislund.

Nogen der kan hjælpe, ville gerne have den med til fodboldafslutning
på lørdag.

Mvh

Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 06:11

"Flemming Bach (slet 2TBTY)" <flemming.tine@2TBTYprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11296740120.439508963513017@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Kim Larsen og Monrad og Rislund.
>
> Nogen der kan hjælpe, ville gerne have den med til fodboldafslutning

Skal det være udgaven med Svend Dellepude ???

mvh
Ebbe