Ny cd fra TV-2 7/11 :-)
Fra : Morten Bowman

Dato : 16-10-05 23:54

DE FØRSTE KÆRESTER PÅ MÅNEN er et album om
kærlighed, nærhed, drømme og mål - en sammenhængende CD som reflekterer over
livet i dets forskellige faser. TV-2 kan ikke garantere, at alle får
hinanden til sidst. Til gengæld får alle hinanden i begyndelsen,
og så er resten som bekendt hårdt arbejde skarpt forfulgt af lykkelige
øjeblikke.
Undervejs kommer vi hele vejen rundt.
Fra den euforiske periode, hvor man næsten kan gå på
vandet, dage fyldt med drømme og mål som ikke holder sig tilbage for at
stile højt. Mod månen f.eks.
Der er historien om pigen fra skolen som så irriterende godt ud og var alt
for dygtig, der er klassens tykke dreng som udover en god appetit
på livet lider af et umådeligt held (der jo har det med at følge de
enfoldige), der er pigen som forsvinder fra den lille provinsby for efter
mange år at blive fundet direkte i Sporløs, der er IT- nørden
som vågner op midt om natten og drømmer at han er ved
at printe hele sit liv ud, og så er der de to som finder hinanden, ganske
enkelt fordi de vil...
Sangene er skrevet med stor indlevelse - og det kendte
glimt i øjet.
Der er ingen grund til at fortvivle, som det hedder:
"Hjemisbilen ringer altid to gange"
Musikalsk har TV-2 bl.a. indledt et spændende samarbejde med den talentfulde
unge producer Thomas Troelsen, og det har resulteret i genopdagelsen af den
klassiske TV-2 lyd, nu med 2005 smidt efter sig. Således har titelsangen "De
første kærester på Månen" efter sommerens koncerter og en direkte TV
transmission fra Rosenborg allerede opnået hit status.

Fra : Brizz

Dato : 17-10-05 00:46

Morten Bowman wrote:
> Musikalsk har TV-2 bl.a. indledt et spændende samarbejde med den talentfulde
> unge producer Thomas Troelsen, og det har resulteret i genopdagelsen af den
> klassiske TV-2 lyd, nu med 2005 smidt efter sig.

Det lyder godt nok spændende med det samarbejde.
Har du hørt albummet?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-10-05 01:02

On Sun, 16 Oct 2005 20:45:51 -0300, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Det lyder godt nok spændende med det samarbejde.
>Har du hørt albummet?
>
>Mvh Brian
>---
>www.arcticphoto.dk

Desværre. Har hørt titelnummeret og en snas af et par stykker mere. Det lød
rigtig lovende må jeg sige. Ingen revolution, men klart en udvikling

Fra : Brizz

Dato : 17-10-05 01:05

Morten Bowman wrote:
> Desværre. Har hørt titelnummeret og en snas af et par stykker mere. Det lød
> rigtig lovende må jeg sige. Ingen revolution, men klart en udvikling

Vil da sige hvis de bare fortsætter i den stil som deres sidste album er
jeg en sikker køber til deres nye album.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-10-05 10:40

On Sun, 16 Oct 2005 21:05:08 -0300, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Vil da sige hvis de bare fortsætter i den stil som deres sidste album er
>jeg en sikker køber til deres nye album.

Ville også være rigelig for mig