Lytte til en bestemt melodi
Fra : T

Dato : 12-10-05 22:18

Sidder lige nu og vil gerne høre Nu falmer skoven trindt om land. Kan jeg
gøre det via et eller andet sted på nettet ?? Mvh Tina

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 12-10-05 22:44

Det tror jeg ikke endnu. Men der er en del der leger med
du-søger-vi-spiller sider. Så det skal nok komme.

Og så lige jo den er nok tilgængelig som ikke stueren mp3 et eller
andet steds .

Vh Klavs

Fra : Jakob

Dato : 12-10-05 23:18

> Sidder lige nu og vil gerne høre Nu falmer skoven trindt om land.

Hmm... Det er nok ikke det du leder efter, men den er her i en lidt
alternativ udgave:

http://www.bogense.dk/onlineupdate/filer/spor3.mp3

--
Hilsen Jakob

Fra : per

Dato : 13-10-05 03:42

"T" <ikkeibrug@ofir.dk>

> - vil gerne høre Nu falmer skoven trindt om land. Kan jeg gøre det via et
> eller andet sted på nettet ??

2 midiversioner her:

http://www.ugle.dk/efteraar.html

--