De ringer vi piller - hjorting sjov
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-05 14:30

For laaaaaaaang tid siden lovede jeg nogen her i gruppen at gi dem en fil
med noget sammenklippet de ringer vi spiller.
Lang tid er nu gået og mit eksemplar er endelig dukket op - så.........

Men jeg har glemt hvad og hvem jeg aftalte noget med

VH
Esben

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 12-10-05 07:34

Esben wrote:
> [...]
> Lang tid er nu gået og mit eksemplar er endelig dukket op - så.........
>
> Men jeg har glemt hvad og hvem jeg aftalte noget med

Ja, jeg har ikke aftalt noget med dig, men det lydder sjovt så hvis du
vil af med et eksemplar, er du velkommen til at hæfte det på en mail,
hvis det ellers er i et standardformat af en eller anden slags, min
Linux kan afspille.

På forhånd tak.

--
/Sv-e
Zero Phase

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 08:36

On Wed, 12 Oct 2005 08:34:15 +0200, Svend-Erik Kjær Madsen wrote:

> [...]
> vil af med et eksemplar, er du velkommen til at hæfte det på en mail,
> hvis det ellers er i et standardformat af en eller anden slags, min

Jeg vil da også gerne være med. Men _ikke_ til Linux, pleeeeze

--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-10-05 08:57

Kurt Hansen wrote:

> Jeg vil da også gerne være med. Men _ikke_ til Linux, pleeeeze

Jeg tror han mener noget Linux _også_ kan spille. Bare rolig, Windows
vil også kunne afspille det. Desuden kan begge platforme jo afspille alt...

/David

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 12-10-05 10:41

Kurt Hansen wrote:
> Jeg vil da også gerne være med. Men _ikke_ til Linux, pleeeeze
Jeg skal ihvertfald nok lade dig beholde din Windows i fred, stol mere
end trygt på det :)

Fra : -= B =-

Dato : 12-10-05 14:11

"Esben" <essus(a)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lang tid er nu gået og mit eksemplar er endelig dukket op - så.........
>
> Men jeg har glemt hvad og hvem jeg aftalte noget med

Det lyder da spændende. Kan du ikke vedhæfte filen i denne tråd?

BG

Fra : Max

Dato : 12-10-05 14:15

Hej BG

> Det lyder da spændende. Kan du ikke vedhæfte filen i denne tråd?

Et ikke særligt smart forslag når man påtænker at vedhæftede
filer ikke er tilladt her.

Mvh Max

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 12-10-05 15:13

Max wrote:
> Hej BG

> Et ikke særligt smart forslag når man påtænker at vedhæftede
> filer ikke er tilladt her.
>
> Mvh Max

Du ved jo godt at de borede modeller, dem som ikke er helt lovlige, er
de smarteste ikk ;)

Fra : Ulrik

Dato : 12-10-05 16:21

Esben wrote:
> For laaaaaaaang tid siden lovede jeg nogen her i gruppen at gi dem en fil
> med noget sammenklippet de ringer vi spiller.
> Lang tid er nu gået og mit eksemplar er endelig dukket op - så.........

Jeg kunne da godt tænke mig en kopi :)
sphuckoczmef "snabeltegnet" spammotel <punktum> com

Ulrik

Fra : John

Dato : 12-10-05 19:24

Esben skrev:
> [...]
> Lang tid er nu gået og mit eksemplar er endelig dukket op - så.........
>
> Men jeg har glemt hvad og hvem jeg aftalte noget med

Jeg vil meget gerne have en kopi.

Jeg kan eventuelt oploade lydfilen på min hjemmeside, så der ikke skal
sendes så mange mail rundt.

Mvh

John

Fra : Brizz

Dato : 12-10-05 22:57

Esben wrote:
> [...]
> Lang tid er nu gået og mit eksemplar er endelig dukket op - så.........
>
> Men jeg har glemt hvad og hvem jeg aftalte noget med

Lyder som god spas!

bs (snabela) gronaerten (punktum) dk

Mvh Brian
---