Anne Gadegaard - hvilket selskab...?
Fra : :-\) Carsten

Dato : 05-10-05 08:17

Hvilket pladeselskab udgiver Anne Gadegaard ...?

Fra : Muddley

Dato : 05-10-05 09:47

Var lige inde og checke min datters cd samling, men den er væk (CD'en med
AG) men mener at
huske at det er KICK music som har udgivet den.

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:43437e0c$1$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-10-05 13:41

Muddley wrote:
> Var lige inde og checke min datters cd samling, men den er væk (CD'en
> med AG) men mener at
> huske at det er KICK music som har udgivet den.

Hvilket er næsten rigtig husket Anne Gadegårds CDer udgives af Kick
under den "nye" paraplyorganisation: My Way / MBO

/ Flying Hotdogs

Fra : ølkusken

Dato : 07-10-05 10:25

Troede ellers det var Århus Renholdningsselskab he he

Ok back to work...

Fra : XXX

Dato : 07-10-05 13:08

"ølkusken" <you@cant.mail.me> wrote in news:43463d8b$0$7637$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Troede ellers det var Århus Renholdningsselskab he he
>
> Ok back to work...

Hold lige lidt igen med bajerne!