Ny dance-ting, som bruger vokalen fra Col~
Fra : Jacob E.

Dato : 04-10-05 11:32

Jeg hører for tiden en sang i radioen, som er lavet over vokalen fra det
gamle Coldcut feat. Lisa Stansfield nummer "People Hold On", og vil gerne
vide hvem det er, men jeg har ikke haft held med Google. Ved nogen lige hvad
det er for en sang??

Mvh Jacob

Fra : The Nameless Dude

Dato : 07-10-05 18:49

"Jacob E." <sp@mmersdie.ok> wrote in

> [...]
> det gamle Coldcut feat. Lisa Stansfield nummer "People Hold On", og
> vil gerne vide hvem det er, men jeg har ikke haft held med Google. Ved

Spørgsmålet er om det er en station der også er kendt for at spille
lidt ældre numre.
Jeg kender til en 2002 version kaldet:
People Hold On (Bee Hunter's Flanged Remix)
Den er dance agtig, har en længde på 6:48
Men den er vist kun udgivet som promotion, har aldrig set den som andet.
--
The Nameless Dude

Fra : Jacob E.

Dato : 07-10-05 19:57

The Nameless Dude wrote:
> [...]

> Den er dance agtig, har en længde på 6:48
> Men den er vist kun udgivet som promotion, har aldrig set den som

Har faktisk imellemtiden fundet ud af, at det drejer sig om Li'l Love:
"Little love". Men ellers tak!

Mvh Jacob