"Hjerter i takt/Love song" på tv2
Fra : Lasse

Dato : 02-10-05 13:18

Jeg sidder lige og ser Hjerter i takt, på tv2. Er der en der tilfældighvis
ved hvad rap sangen der blev spillet i klubben, hedder? Den hvor pigen tager
over, og synger slutningen.

Jeg har prøvet google, så det her må blive et sidste desperat forsøg.

/Lasse

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-10-05 15:03

Lasse skrev:
> [...]
> hedder? Den hvor pigen tager over, og synger slutningen.
>
> Jeg har prøvet google, så det her må blive et sidste desperat

IMDb.com har dette opslag ved opslaget for musik i denne film:

"What My Heart Says"
Written by Dianne Warren
Recorded by Monica

Nogle indlæg på filmens message board sammesteds fortæller, at det
er netop denne sang, der fremføres i den scene, du beskriver.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lasse