Musik søges til film!
Fra : Moviemakerz

Dato : 29-09-05 19:53

Goddag alle mit navn er Toke Schultze og min interesse inden for film
har fået mig til at lave en hjemmeside for Film amatører. Men det er
ikke altid nemt for os, at finde musik vi kan bruge da det koster for
meget af et budget der normalt ligger på ingen ting og mange ved ikke
hvordan man søger om tilladelse.
Derfor vil jeg høre om der er nogle der vil være med til at give
noget af jeres musik som bidrag til nye filmmagere, der eksperimentere
indenfor film.
I vil selvfølgelig blive krediteret med jeres navn, link til jeres
hjemmeside eller andet info efter jeres ønske på siden. I skal bare
give tilladelse til at andre kan bruge jeres musik i deres film, dog
har de ikke tilladelse til at sælge deres film eller jeres musik uden
jeres samtykke.
Men det ville være et kæmpe bidrag til amatør filmmagere der prøver
sig frem.

Så hvis du er interesseret kan du kontakte mig på:
Admin@moviemakerz.com eller se siden på www.moviemakerz.com

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-09-05 21:32

On 29 Sep 2005 11:52:49 -0700, Moviemakerz wrote:

> [...]
> ikke altid nemt for os, at finde musik vi kan bruge da det koster for
> meget af et budget der normalt ligger på ingen ting og mange ved ikke

Brug dk.opslag.stillinger

--
Now Playing:
Tangerine Dream - Mysterious Semblance at the Stand of Nightmares