Eagles Farewell tour DVD
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 09:20

Eagles har lavet en Farewell tour live DVD, men jeg har set den står
til kr 299.95 på nettet, hvorimod Amazon.com har den til $20.99 (ca kr
130). SÅ vil jeg lige høre om jeres erfaring med at købe fra Amazon,
eller evt andre udenlandske websites, både ang. sikkerhed og
leveringstid?

mvh Falcon

Fra : Max

Dato : 26-09-05 09:26

Hej Falcon

> eller evt andre udenlandske websites, både ang. sikkerhed og
> leveringstid?

Sikkerhed er ikke noget problem hvis du anvender f.eks. Visa kort
og leveringetiden er ret kort, naturligvis afhængig af lagerstatus
hos sælger. Men der kan komme told, moms og afgifter oven på
prisen og naturligvis porto. Ligeledes kan der komme omkostninger
i forbindelse med pengeoverførsler og sidst, men ikke mindst skal du
være sikker på at din DVD afspiller også kan afspille den DVD du køber.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 10:06

On Mon, 26 Sep 2005 10:26:02 +0200, Max wrote:

> [...]
> i forbindelse med pengeoverførsler og sidst, men ikke mindst skal du
> være sikker på at din DVD afspiller også kan afspille den DVD du køber.

Ved at købe den på www.amazon.co.uk (England), undgår han alt der der med
told, moms og andet snadsk. DVD'en er dog stadig region 1.

Eagles Farewell Tour har de her:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00092ZMDY/qid=1127725235/sr=2-2/ref=sr_2_11_2/026-5254720-4622046
- eller som short link:
http://makeashorterlink.com/?M44026DDB

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-09-05 15:12

Således skrev Falcon den Mon, 26 Sep 2005 10:20:07 +0200:

>Eagles har lavet en Farewell tour live DVD, men jeg har set den står
>til kr 299.95 på nettet, hvorimod Amazon.com har den til $20.99 (ca kr
>130).

axelmusic.dk har den til 170,- inkl. porto, uden risiko for told eller
moms.

<http://axelmusic.dk/productDetails/603497042326>

Knud
--
If it wasn't for C, we'd all be using BASI, PASAL and OBOL

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 26-09-05 18:12

Knud Winckelmann wrote:
> axelmusic.dk har den til 170,- inkl. porto, uden risiko for told eller
> moms.

Kan det nu også være helt lovligt ?

/Sv-e

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 16:29

On Mon, 26 Sep 2005 19:11:44 +0200, Svend-Erik Kjær Madsen
<sv-erik@stofanet.dk> wrote:

>Kan det nu også være helt lovligt ?
>
>/Sv-e
Hvad mener du med om det er lovligt????? Jeg kan da ikke forestille
mig at axelmusic.dk sælger ulovlige ting og sager, så det er da noget
af en påstand.

mvh Falcon

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 27-09-05 17:30

Falcon skrev:

> Hvad mener du med om det er lovligt????? Jeg kan da ikke
> forestille mig at axelmusic.dk sælger ulovlige ting og sager,
> så det er da noget af en påstand.

Læs dog hvad Knud skriver: *uden risiko for told eller moms*.

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-09-05 19:56

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Læs dog hvad Knud skriver: *uden risiko for told eller moms*.

Det bliver det da ikke ulovligt af? Knud mener "risiko for told eller
moms _oveni_ den opgivede pris". Det er jo ligesom når du køber en cd
hos Fona. Der er intet ulovligt i axelmusic.dk eller deres måde at sælge på.

/David

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-09-05 12:23

David Rasmussen wrote:
> [...]
> moms _oveni_ den opgivede pris". Det er jo ligesom når du køber en cd
> hos Fona. Der er intet ulovligt i axelmusic.dk eller deres måde at sælge

Men din hurmor trænger måske til et pift ?

/Sv-e

Fra : Max

Dato : 28-09-05 12:48

Hej Svend-Erik

> Men din hurmor trænger måske til et pift ?

Hvis du vil være morsom, så husk dine ;)

Mvh Max

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-09-05 12:53

Max wrote:
> Hej Svend-Erik

> Hvis du vil være morsom, så husk dine ;)
>
> Mvh Max

Da jeg ikke lige er med, skønner jeg der er tale om uvidende morsom ?

/Sv-e

Fra : Max

Dato : 28-09-05 13:05

Hej Svend.Erik

> Da jeg ikke lige er med, skønner jeg der er tale om uvidende morsom ?

Tænkte nok at du var lidt tung i det :)

Mvh Max

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-09-05 13:11

Max wrote:
> Tænkte nok at du var lidt tung i det :)

Er sgu da ingen skam, at have råd til at æde sig mæt hver dag!

/Sv-e

Fra : Max

Dato : 28-09-05 13:20

Hej Svend Erik

> Er sgu da ingen skam, at have råd til at æde sig mæt hver dag!

Nå også en af dem over 0,1 tons :)

Mvh Max

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-09-05 14:22

Max wrote:

> Nå også en af dem over 0,1 tons :)

Fed fornemmelse, syntes du ikke ?

/Sv-e

Fra : Max

Dato : 28-09-05 14:40

Hej

> Fed fornemmelse, syntes du ikke ?

Jo, jeg "røg" derop da jeg kvittede smøgerne ;)

Mvh Max

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-09-05 14:50

Max wrote:
> Jo, jeg "røg" derop da jeg kvittede smøgerne ;)

Same fat story here, men har heldigvis smidt lidt igen, det tog kun 15
år inden ekspantionen stoppede for mit vedkommende

Fra : Max

Dato : 28-09-05 17:34

Hej

> Same fat story here, men har heldigvis smidt lidt igen, det tog kun 15
> år inden ekspantionen stoppede for mit vedkommende

Ok, så venter jeg bare en 14 år mere til jeg kan komme i
mit jakkesæt :)

Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-09-05 15:38

Max skrev:
> Hej Svend-Erik

> Hvis du vil være morsom, så husk dine ;)

Faktisk huskede Svend Erik sin smiley. Den står endda på
en linje helt for sig.

[citat]:
>: Men din hurmor trænger måske til et pift ?
>:
>:

Hvorimod jeg glemte både smiley og signatur i mit indlæg.

--
'rluf :·)
Hellere smerteligt og smukt end glad og ligegyldigt.

Fra : Max

Dato : 28-09-05 17:33

Hej Herluf

> Faktisk huskede Svend Erik sin smiley. Den står endda på
> en linje helt for sig.

Ikke i sit første indlæg.

Mvh Max

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-09-05 15:40

Svend-Erik Kjær Madsen wrote:

> Men din hurmor trænger måske til et pift ?

_Min_ humor? Jeg svarede jo Herluf og ikke dig. Jeg forstår ikke hvad du
mener.

/David

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 28-09-05 21:40

David Rasmussen wrote:

> _Min_ humor? Jeg svarede jo Herluf og ikke dig. Jeg forstår ikke hvad du
> mener.
>
> /David

Om du så svarede fanden selv, er dette vel et offentligt forum, hvor man
kan ytre sin mening eller ?

/Sv-e

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-09-05 21:44

Svend-Erik Kjær Madsen wrote:

> Om du så svarede fanden selv, er dette vel et offentligt forum, hvor man
> kan ytre sin mening eller ?

Jo, deeet... Men nu forstår jeg _slet_ ikke noget, smiley eller ej.

/David

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 29-09-05 07:17

David Rasmussen wrote:
> Jo, deeet... Men nu forstår jeg _slet_ ikke noget, smiley eller ej.
>
> /David

Hvis du ikke forstår beklager jeg støjen, mit indlæg svare vel meget
godt til at det skulle lykkedes LåsbySvendsen at sælge en trækvogn til
en ludder

/Sv-e