Løbemusik
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 24-09-05 18:52

Hej gruppe.

Jeg mangler noget musik, som er godt at løbe til. Kan I anbefale noget?
Evt. nogle bestemte numre, kunstnere, albums, etc.?

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-09-05 18:23

On Sat, 24 Sep 2005 19:52:06 +0200, Thomas Damgaard Nielsen wrote:

> Hej gruppe.
>
> Jeg mangler noget musik, som er godt at løbe til. Kan I anbefale noget?
> Evt. nogle bestemte numre, kunstnere, albums, etc.?

Der har været en tråd for en måneds tid siden med samme emnenavn:

Hvis den newsserver du bruger ikke har tråden mere, så søge efter
"løbemusik" i groups.google.com.

--
Now Playing:
Ulrich Schnauss - knuddelmaus

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 24-09-05 19:29

Thomas Jespersen wrote:
> Der har været en tråd for en måneds tid siden med samme emnenavn:

Min newsreader[1] kan ikke følge dit link.

> Hvis den newsserver du bruger ikke har tråden mere, så søge efter
> "løbemusik" i groups.google.com.

Det har den sikkert, men jeg kan som sagt ikke følge dit link. Jeg
kigger på Google.

[1]: Mozilla Thunderbird

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-09-05 21:29

On Sat, 24 Sep 2005 20:28:45 +0200, Thomas Damgaard Nielsen wrote:

> Min newsreader[1] kan ikke følge dit link.

Ok, det er faktisk, efter mange år på usenet, første gang jeg poster sådan
et link :) Jeg testede lige og jeg min læser kunne godt finde det hos
sunsite, men prøv "løbemusik" på groups.google.com

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 24-09-05 23:40

Thomas Jespersen wrote:
> sunsite, men prøv "løbemusik" på groups.google.com

Ja. Det forsøgte jeg. Jeg tror også, at jeg fandt den tråd, du taler om.
Dog var det primært rockmusik som blev foreslået i tråden. Det undrer
jeg mig lidt over.

Fra : Henrik F

Dato : 25-09-05 10:45

> Jeg mangler noget musik, som er godt at løbe til. Kan I anbefale noget?
> Evt. nogle bestemte numre, kunstnere, albums, etc.

Personligt så løber jeg meget meget stærkt, når jeg hører noget med Søren
Poppe. :)

Thomas..:> Hvis du bor på Sjælland, så gå i TP Musik og kig i afdelingen med
"elektronisk" eller "Compilations". Se efter de plader der kommer fra
selskabet Ministry Of Sound eller Hed Kandi - der findes nogle opsamlinger
med house og lettere (mindre irrirterende) dance. Pladerner er ofte mixede
og holder et stabilt tempo hele vejen igennem.

http://www.ministryofsound.com/home/

http://www.hedkandi.com/

/Henrik F