Netradioer?
Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 11:02

De fleste af de netradio stationer jeg lytter til sender kun i 32
-96Kb/s. Kender i nogle der sender i 128Kb/s og derover?
Genre: Oldies, Country, 70-80'er hits.

mvh Falcon

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-09-05 11:13

Falcon skrev:

>Kender i nogle der sender i 128Kb/s og derover?

måske der er nogle i den tråd om emnet der kører pt. i dk.teknik.lyd
http://groups.google.com/group/dk.teknik.lyd/browse_frm/thread/4ee4f5798fc94354/712d7e4ddede7d11#712d7e4ddede7d11

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 24-09-05 14:48

Hej Falcon

> -96Kb/s. Kender i nogle der sender i 128Kb/s og derover?

Her er en der sender med min 192 kbs

http://www.radiofreecolorado.net/

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 15:19

"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev
.. Kender i nogle der sender i 128Kb/s og derover?
> Genre: Oldies, Country, 70-80'er hits.
>
> mvh Falcon

Hej Falcon.
det er der mange som gør, kig selv: http://music4dreams.dk/

God fornøjelse
Tommy T - Odense

Den har indtil videre sparet mig for at få 21830 spam-mails.

Fra : Jan Holm

Dato : 24-09-05 18:56

Falcon wrote:
> De fleste af de netradio stationer jeg lytter til sender kun i 32
> -96Kb/s. Kender i nogle der sender i 128Kb/s og derover?
> Genre: Oldies, Country, 70-80'er hits.

www.shoutcast.com

10040 stationer kategoriserede. Mange stationer der sender
128kbps og op, en del er oppe i 320kbps.

eksempel

126 Country stationer hvoraf 31 sender 128kbps eller derover.

Mvh
Jan Holm

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-09-05 15:02

Falcon wrote:
> De fleste af de netradio stationer jeg lytter til sender kun i 32
> -96Kb/s. Kender i nogle der sender i 128Kb/s og derover?
> Genre: Oldies, Country, 70-80'er hits.

Det er mange på shoutcast, TotalCountry, Nashville FM, Always Country
102Country etc.

Kan rippes med StationRipper ))